D dartmaster187 Well-Known Member 5 April 2009 #41 Op zich lijkt het me lache. Wanneer zou een meet oid zijn? Zou best komen, moet er alleen wat meer bekend zijn qua tijd + prijzen enzo
Op zich lijkt het me lache. Wanneer zou een meet oid zijn? Zou best komen, moet er alleen wat meer bekend zijn qua tijd + prijzen enzo
'Lars Skyline Euner 6 April 2009 #42 Shane said: Oke gezellig lars.. Ik en mark moeten dan allebij werken. Ik op de binnenkartbaan, en mark op de ijsbaan. Kom wel ff kijken dan als je moet rijden.. Hoelaat zijn je heats? Click to expand... 7 uur de eerste heat!
Shane said: Oke gezellig lars.. Ik en mark moeten dan allebij werken. Ik op de binnenkartbaan, en mark op de ijsbaan. Kom wel ff kijken dan als je moet rijden.. Hoelaat zijn je heats? Click to expand... 7 uur de eerste heat!
Shane A.k.a. Podolski 6 April 2009 #43 'Lars said: 7 uur de eerste heat! Click to expand... Oke.. dan kom ik wel ff langs hobbelen.. Mark staat dan sowieso als baanhoofd..
'Lars said: 7 uur de eerste heat! Click to expand... Oke.. dan kom ik wel ff langs hobbelen.. Mark staat dan sowieso als baanhoofd..