Originally posted by BART#21
Fijn dat we het toch nog ergens eens over zijn. Heb jij nog leuke mededelingen over het komende seizoen
Originally posted by zip#19
Ik hou het nog wel even voor mezelf
Schijterds.
Nee dat niet maar ik w8 gewoon eerst even af of het allemaal doorgaat en goed gaat komen enzo.....
Originally posted by Kerbinos
Komt goed jongen
Tuurlijk komt het goed. En anders ervoor zorgen dat het goed komt.
In oplossingen denken en niet in problemen
Wijze woorden he
Weekend???
Voor jullie misschien maar ik ben nog verschrikkelijk hard aan het werken0?
Originally posted by Kerbinos
Wie niet
Er rijden er twee toch???? of meer? Ik hoop ook dat het met jullie aankomend seizoen wat beter gaat..
AHhahahahahahahah ik zit jullie maar gek te maken joh. Iedereen weet dat Dani 125 gaat rijden en standaard scooters
Nee dat niet maar ik w8 gewoon eerst even af of het allemaal doorgaat en goed gaat komen enzo.....
Weekend???
Voor jullie misschien maar ik ben nog verschrikkelijk hard aan het werken0?
zijn wel meer mensen die rare/ onlogische dingen doen. Voor mij is het logisch dat je na ff wat ervaring op doet in de std(beginners) klasse naar de top(gevorderde) klasse moved, maar wie ben ik.Originally posted by Raymon
als je een beetje logisch nadenkt snap je allang wat r gaat gebeuren....
Originally posted by DvD
KNMV licentie is al aangevraagd en standaard klasse kom ik niet meer onderuit nu
tuurlijk komt dat goed
Jij hard werken
zijn wel meer mensen die rare/ onlogische dingen doen. Voor mij is het logisch dat je na ff wat ervaring op doet in de std(beginners) klasse naar de top(gevorderde) klasse moved, maar wie ben ik.