This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Huldiging SOBW Staphorst 22 November

Originally posted by zip#19
Lekker loos weer hier

Mja weet iemand wat het inschrijfgeld gaat kosten dit jaar? Ben wel weer benieuwd of ze weer omhoog gaan.

Lieve Erik en alle andere racers..
Ik heb vandaag een brief ontvangen van de SOBW..
Het inschrijfgeld is 40 euro voor licentiehouders en 45 euro voor de milieumat (dat is inclusief 20 euro statiegeld)
Je oude milieumat kun je alleen in staphorst nog inleveren als je die nog hebt...

Of dat de ene milieumat een beetje aangetast is tijdens een klein lasongeval en de andere door je teammaat aangetast is om dat ie zijn scooter test met het achterwiel op de milieumat.

Originally posted by Niels
maja mijne is haast ongebruikt, ik kan hem dan toch gewoon recyclen... scheelt me weer 45 euries.

Krijg je de nieuwe weleens mee met de inschrijving?? volgens mij nie.. of wel?? ik weet het nie meer

Originally posted by BART#21
de andere door je teammaat aangetast is om dat ie zijn scooter test met het achterwiel op de milieumat.

Hier hetzelfde Alleen nu was het niet m'n teammaat

Originally posted by melf #50
die van mij ruikt nog steeds verdacht veel naar heel veel benzine! vreemde zaak.................

Zo vreemd is dat niet... daar zijn ze voor gemaakt dus de meeste stinken naar benzine!

Originally posted by BART#21
OOh dan zal ik maar gauw mijn kussensloop ervan afhalen. Ik dacht dat het een kussen was voor het slapen.
slaap je wel lekker vast, met zo'n bezine luft