Ik kocht mijn Zip na dat ik was uitgekeken op mijn vorige project ,een Yamaha JogRR die ik in malossi kleuren had laten spuiten ,setup daarvan was :
-Malossi MHR Team 70cc
-Yasuni C16
-Dell'orto 21 mm
-Malossi powerfilter
-Malossi overrange set
-HPI binnenrotor
-RHQ krukas
Hij wou opzich wel van z'n plaats ,maar ik wou meer ,dus TIME 4 PIAGGIO!!
Ik kocht deze Zip helemaal standaard ,dus meteen de eerste dag een paar onderdeeltjes gekocht
-Malossi sport 70cc (bewerkt)
-Gianelli Shot
-17.5 mm Dell'orto
-Multivar
-Nieuw voorbandje (S1)
-Nieuwe hadvatjes
Dit reed opzich best lekker ,ong. 110 digi en trok aardig. Hier heb ik toen een tijdje op rond gereden maar na een paar maanden begon het alweer te vervelen dus toen wou ik gewoon alles top hebben ,dus kocht ik :
-Polini EVO-6 70cc
-Yasuni C16
-21 mm Dell'orto
-Recht spruitstuk
-RHQ krukas
-Malossi lgers
-MVT milennium onsteking (buitenrotor)
-Malossi RS 24 voor en achterveer (van Gmuze)
Dit hebben we toen gemonteerd en ook gelijk het carter bewerkt.
Hier hebben we 15.9 pk mee gescoord
best tevreden ,maar we wouden NOG meer dus heb ik de EVO laten tunen bij De Jager en een paar onderdelen
-Yasuni C20
-Keihin 28 PWK D-slide (via Remon)
-Standaard runner 180 spruitstuk
-Twin Air filter
-Malossi MHR 2000 vario
-Overrange poulies
-Deltaclutch
-Kevlar snaar
-HPI 2003 binnenrotor
-GPT toeren teller
Nu gaat ie echt als de brandweer ,c20 deed het echt veel beter dan de c16 ,en die keihin was super af te stellen ,het was bijna knex
Maar omdat m'n accu heeft gelekt is er zuur op m'n twin air gekomen ,dus dat is nu echt een gatenkaas
Dus hebben we zelf maar een filter gemaakt:
Dat was het voorlopig even want m'n geld is op
Kheb onder tussen al wel een TNT stuurtje gekocht ,maar ben nog ff met de clamp fixxen ,als het klaar is post ik nog ff een paar pics en ook een paar filmpjes
mzzls ,Jeroen