Hoogste vermogen @ vertikaal

Originally posted by A-Bizar
toppic starter : volgens mij heb je geen idee waar je over praat.
Fabrizi pijp ? en dan ineens bigone ? vanwaar het enorme keuze verschil? ik vind het allebij een vage keuze ( maar das mijn mening ).

Je wil het trouwens allemaal zelf doen zei je eerst...
Later meld je dat je de kennis er niet voor hebt en je zoekt allemaal mensen die alles voor je willen doen.
Tunen van cilinder en carters , uitlaat laten maken , enz...

Word straks voor jou plug and play.

Niet dat daar wat mis mee is hoor ;) :)

Sorry hoor maar als je de thread even goed doorleest heb je al wat antwoorden op je vragen :|
Ik was sowieso niet van plan om zoiets als beunhaas te maken ik zei tog ook ik wil het blokje "origineel houden"

Big one omdat het het proberen waard is voor zijn geld en als het niet bevalt een andere evt op maat gemaakt uitlaat.

Sorry maar ik vindt dit een hele loze reactie van je

Waarom zijn de Big-One en Fabrizi een vage keuze wat zou jij keuze zijn dan, geen vaag antwoord aub.
 
Ik betwijfel of je iets vets in huis haalt voor zo weinig geld.

Die pijp die ik afgeleid had heeft het expansiegedeelte al in de bocht zeg maar en is vrij gecompliceerd in elkaar gelast om het passend te krijgen. Ik heb wel een foto, zal die eens op zoeken als ik thuis ben.

Originally posted by htvi
Ik denk dat ik toch maar een gokje ga wagen en het ga proberen met een big one racing voor mina verti (te koop @ F-P.nl), mits dit de racing versie is en niet de sport.

Ik vindt het het proberen wel waard voor 114,95, mocht deze uitlaat niet presteren of bevallen, kan ik altijd nog verder kijken voor een andere uitlaat.

En UFO was dit voor een Yamaha Slider want ik ben er niet zeker van dat het uitkomt met het frame.
En heb je evt een foto van de uitlaat :rolleyes:
 
aangezien no45 down is, zal ik een handje helpen;)

istuninguitlaatvert.jpg
 
Originally posted by Mol
Ach, ik heb ook al een SFX blok gezien wat verbouwd is. Inlaat op een andere plek e.d. Speed cilinder oid erop enz enz enz.
Maargoed, die gozer van BMF (geloof ik) die maakt toch spul klaar voor peugeot blokken? Is daar wat van bekend kwa prestaties enzo?

Heb zo'n kit al tijdje in me bezit (speed,yasc20 enz...) voor peugeot. Deze zomer gaat die nog ergens op de testbank en zie ik wel hoeveel pk's het gaat leveren:p
 
De jolly moto racing 70cc voor verticaal is niet zo'n hoogtoerige uitlaat als de hier afgebeelde zelfbouwpijp en anders van opbouw.
 
Originally posted by fabriziracing
aangezien no45 down is, zal ik een handje helpen;)


Wh00t :)
Dat is een mooi stukje techniek :D
Deze uitlaat is door jou gemaakt UFO?, zo ja wat was de "basis" van deze uitlaat of heb je hem helemaal zelf gebakken.
Is het mogelijk dat je nog zo`n uitlaat maakt :rolleyes: tegen vergoeding offcourse.

@Fabriziracing Thnx 4 je handje hulp :)

Btw is er ook een foto dat ie onder een scooter gemonteerd is ?
 
Originally posted by sprinter
deze?
Plaatje
Plaatje.

Is deze uitlaat ook zelf gemaakt of was er een basis ik vindt hem er wel vet uit zien en lijkt op een mix tussen jolly moto en ik herken ook iets van een Shot
 
Originally posted by htvi

Waarom zijn de Big-One en Fabrizi een vage keuze wat zou jij keuze zijn dan, geen vaag antwoord aub.

Ik hoef je niet te vertellen wat ik zou kiezen. Sterker nog... Ik ga jou helemaal geen advies geven want aan je reactie te zien weet je het allemaal beter.

Weet je het beter? Zo niet.... waarom zo'n reactie op mijn tekst.
Weet je het WEL beter?
Zeg dan nu : waarom fabrizi pijp , waarom bigone .
waarom t6 ?

Ik heb " geen kennis " dus leg uit..... ;)

Ik kan ook de droom hebben een x aantal pk's te gaan scoren met 1 of ander blok.
Ik kan ook spullen opnoemen die ik eronder zou willen knallen.
Maar ik heb nog steeds het idee dat je niet weet waar je over praat.

Je opent een toppic om dingen te vragen lijkt mij.
Jij zegt gewoon : ik koop dit.
Je hebt dit toppic geopend om te vragen wat de hoogste score is tot nu toe.

Nou misschien komt t opmdat ik zwaar moe / brak ben deze week maar ik volg helemaal niet meer waarom je dit toppic nou hebt geopend. 8P
 
Ik niet gezegd dat ik het beter weet, en dat hoor je me voorlopig ook niet zeggen:).
En wat is er mis met een droom hebben over een aantal pk`s, ik hoop alleen dat het realiseerbaar is meer niet.

idd een topic open je om vragen te stellen, doel van dit topic was/is de hoogste score te weten te komen en of het te evenaren is maar ben er nu wel 8er dat dat nog wel eens moeilijk kan gaan worden ;)
 
Originally posted by htvi
Is deze uitlaat ook zelf gemaakt of was er een basis ik vindt hem er wel vet uit zien en lijkt op een mix tussen jolly moto en ik herken ook iets van een Shot

Die uitlaat is gemaakt door roost_gnn van het forum, link naar zijn site staat onder de plaatjes.
 
Originally posted by fabriziracing
aangezien no45 down is, zal ik een handje helpen;)

istuninguitlaatvert.jpg

Hmm of dit wat wordt vraag ik mij af. Hij expandeert heel vaag, heeft rare knikken, naja als het echt goed is berekend zal t wel, anders zet ik er mn vraagtekens bij. Ik heb zelf namelijk ook ooit is zoiets gebakken, was mss wel grof gelast, maar het presteerde echt voor geen ruk... Ziet er wel netjes uit verder hoor daar niet van.

DIe daaronder ziet er ook goed uit. Waarom waren zulke pijpen er nou nog niet in mijn tijd :( Dan had ik lekker kunnen vlammen met mn MHR50 tuned...

Ter vergelijk, het expansie van mn Doppler S3 kwam altijd NET tot aan de rand van de velg (achterste stukje) Die Jolly moto achtige pijp komt iets voorbij het midden, scheelt behoorlijk wat in RPM denk ik, komt omdat deze lekker vroeg begint met expanderen.
 
De uitlaat expandeert helemaal niet vaag. Dat lijkt zo vanwege de vorm. de maten kloppen prima. De knikken waren nodig om de uitlaat een beetje hoger te laten lopen. Zeg maar met een stuk schuin naar onder/achter in plaats van met een grote boog onderlangs zoals de andere afgebeelde pijp. Zo konden we hem wat korter houden. Je kunt ook voor meer lasnaden kiezen, dat had ook wel met deze pijp gekunt. Het wordt alleen dan wel een stuk duurder en voor de prestaties maakt het niets uit. Een knik tot 30 graden heeft 0 effect. Mischien dat ik als er echt liefhebber zijn wel en uitlaat laat maken die meer lijkt op die zelfbouwpijp, maar dan met mijn afmetingen.

@hvti Ik heb deze op basis van de is-pijp ontworpen voor een wat lager teorental en laten maken. Kan eventueel ook voor jou. Meer info over pm of mail (let op ik heb problemen met de mailserver).
 
Back
Top