hoogste vermogen op dit moment 50cc em 70cc..

Status
Not open for further replies.
Zeg dan ook nix :p


Maar goed, behoorlijk offtopic alweer ofniet?

Het hoogste vermogen 70cc dus 22,4 voor de Jager (zie uitdraai)
Het hoogste vermogen 50cc dus 15,8 voor Bart#21 (heb je daar een uitdraai van Bart?)

hiep hiep, hoerA!
hiep hiep, hoerA!
hiep hiep, hoerA!

:)

nog meer scores?
 
Heb ik zeker ja. Ik zal eens gaan kijken of ik het digitaal kan krijgen. Maar als het lukt zal ik hem er eens op gaan zetten.

En ik zal niks meer zeggen ;)
 
Originally posted by Casper
50cc: Van Veen Kreidler 18pk.

Ja aan het achterwiel zeker... :?

Originally posted by Jacco
18+

En ik geloof het snelheidsrecord van een 50cc:

237 km's p/u :p:p

K weet nie of je die Kreidler wel is hebt gezien, maar dat vind ik nou niet echt een Kreidler om elke dag mee naar school te gaan... Dit is net zo iets als dat je met de Trust 2 (zo heet dat ding toch?) die sneller dan mach1 gaat, naar je werk gaat...
 
Last edited:
Originally posted by Jacco
18+

En ik geloof het snelheidsrecord van een 50cc:

237 km's p/u :p:p

Ik dacht dat jamathi's meer vermogen hadden (ze waren later iig richting de 19pk).
Ze hebben snelheidsrecords gereden met allerlij kreidlers.... er had er zelfs eentje een supercharger.....
 
Hoe het echt zit? En productiepijp? En 15.8 pk. Tja er wordt weer aardig op los gefantaseerd hier. Het topic gaat (og ging!?!?!) over het hoogste vermogen gemeten in Lelystad als ik me niet vergis. Niet wat iemand ooit gehaald heeft ( zie onze uitdraai van Horst Ebbers met 18.2 PK in 2001), of ik moet ff zoeken naar de uitdraai... of met andere dan scooter behaald heeft. (Kreidler met roterende inlaat is wat anders dan 50cc scooter met (gelimiteerde ) 19mm. Dus als we appels met peren gaan vergelijken kap ik er meteen mee.
 
dude, doe is relax, ik vind het behoorlijk ok dat marcel hier dingen wil komen toelichten, anders komt er zoveel gespeculeer de wereld in.
 
Hij praat als die Vinnie007 hoop woorden maar geen duidelijke info. Dus daar heb je geen kont aan
 
O ja, wat misschien niet duidelijk is / was over die C20, het mag dus duidelijk zijn dat dat geen std pijpje is... En wat ik nog vergeten was is de VHM cilinderkop. (ook gewoon te koop....)
 
Originally posted by MarcelB
Hoe het echt zit? En productiepijp? En 15.8 pk. Tja er wordt weer aardig op los gefantaseerd hier. Het topic gaat (og ging!?!?!) over het hoogste vermogen gemeten in Lelystad als ik me niet vergis. Niet wat iemand ooit gehaald heeft ( zie onze uitdraai van Horst Ebbers met 18.2 PK in 2001), of ik moet ff zoeken naar de uitdraai... of met andere dan scooter behaald heeft. (Kreidler met roterende inlaat is wat anders dan 50cc scooter met (gelimiteerde ) 19mm. Dus als we appels met peren gaan vergelijken kap ik er meteen mee.

Als je het over het hoogste vermogen gaat hebben, moet je niet gaan praten over restricties van een Scooterklasse...
 
Originally posted by Casper
Als je het over het hoogste vermogen gaat hebben, moet je niet gaan praten over restricties van een Scooterklasse...
waarom niet? tot NU toe heeft er nog steeds niemand een hogere waarde gepost met een scooter. dus wat is je probleem??
 
Is het bij die "race" scooters niet eens een keer aantrekkelijk voor de eigenaar (In een seisoens stop ofzo ;)) om er een andere carb op te zetten en te kijken of er misschien nog wat meer uit die cillindertjes te trekken?

Of vragen die mensen zich dat nooit af of zo:?
 
geen zin in, dan rijd ik wel op de 70 en daar heb ik geen gegevens van want die heeft alleen maar koopmans pk's :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top