hoogste vermogen op dit moment 50cc em 70cc..

Status
Not open for further replies.

Spock

?!?
Kan iemand mij vertellen wie op dit moment het meeste vermogen met 70cc en 50cc halen, na wat zoekwerk kwam ik on uit dat ze nrg van de jager meest vermogen heeft??
maar van 50cc kan ik niks vinden...
 
Advertisement - register to remove this

twins en jager d8 ik 21,7/20,7 ong
en 50 durf ik nie helemaal cker te zeggen maar ik d8 dat daar op lely ergens in de 15 ????? mee was geklokt?!!!

Correct moi :p
 
Twins was 21,7 en de Jager 21,6. De Jager ging alleen niet voluit, en als hij dat wel had gedaan, zou hij waarschijnlijk voorbij de 22 hebben getrapt.
 
ja idd... dit was tog wel een van de evenementen om met elkaar te meten.... waarom zouden ze dan niet voluit gaan?

Kan je je nader verklaren monsieur(8P) dealer
 
Originally posted by Th@ De@LeR
Twins was 21,7 en de Jager 21,6. De Jager ging alleen niet voluit, en als hij dat wel had gedaan, zou hij waarschijnlijk voorbij de 22 hebben getrapt.

Dat weet je niet...
Ze hebben gewoon minder gescoord dan Twins. Dan kun je wel gaan beginnen met: als, dan, zou enz, maar ik hou me liever bezig met feiten...
 
Originally posted by Minalover
Dat weet je niet...
Ze hebben gewoon minder gescoord dan Twins. Dan kun je wel gaan beginnen met: als, dan, zou enz, maar ik hou me liever bezig met feiten...

idd als mijn opa tieten had was het mijn oma :rolleyes:
 
Originally posted by Minalover
Dat weet je niet...
Ze hebben gewoon minder gescoord dan Twins. Dan kun je wel gaan beginnen met: als, dan, zou enz, maar ik hou me liever bezig met feiten...

Nee dit is een feit , want de vertanding lag half aan puin. Daarom werden er 2 korte runs gemaakt. En Valentino zei zelf ook dat als ie m door zou laten brullen dat ie over de 22 zou gaan.

Voor de grafiek van hun uitdraai op hun eigen bank zie pro gedeelte en dan het "We missen iets" topic
 
Originally posted by Kneiter
idd als mijn opa tieten had was het mijn oma :rolleyes:

OMG Kneiter... hebbie wel gelijk in

maarjha, het hoogste met 50 was op lely iets van 15.4 oid. Was door de mensen van scootparts gescoord (zie site) Maarjha je weet niet wat mensen in het buitenland doen heh... Maar volgens mij kennen wij zo met het forum wel aardig de top van NL+BE qua vermogens:W
 
De jager zou zelf idd over de 22 pk komen :)

Piccie voor de luie mensen :D

dejager.jpg
 
Originally posted by JohnB
Nee dit is een feit , want de vertanding lag half aan puin. Daarom werden er 2 korte runs gemaakt. En Valentino zei zelf ook dat als ie m door zou laten brullen dat ie over de 22 zou gaan.

Voor de grafiek van hun uitdraai op hun eigen bank zie pro gedeelte en dan het "We missen iets" topic

Dan nog, de ene bank is de andere niet. Betekend dan niet dat de Jager meer had kunnen scoren op Lelystad.
 
Originally posted by David
Dan nog, de ene bank is de andere niet. Betekend dan niet dat de Jager meer had kunnen scoren op Lelystad.

Tino en testbank crew waren er bijna zeker van dat ding over de 22 zou komen.......
 
Originally posted by Scootparts.nl
Zoals beloofd zouden we de grafiek nog even laten zien van de winnaar van de 50cc vermogens bank in Lelystad. Voor velen was het een verrassing dat de Scootparts.nl ZIP SP van onze eigen Rick Pellenberg met de grote bokaal naar huis ging!

Met maar liefst 1.3 PK MEER dan de nummer 2 won Rick de contest met een totaal vermogen van 15.4 PK! De Zip staat bol van de Malossi onderdelen en verder een HPI binnenrotor, een Yasuni C20 uitlaat en Bridgestone ML50 banden.

graf1.jpg


Uiteraard zijn we allemaal zeer trots op iedereen die mee helpt het Scootparts.nl race team tot een winnend team te maken. Horst "Dr Tuning" Ebbers, Rick Pellenberg en Ellen Valk zijn dagelijks in de weer om de scooter en het team 100% te laten functioneren.

Het is natuurlijk extra leuk als tijdens een rechtstreekse confrontatie met de concurrentie duidelijk wordt dat Scootparts.nl de juiste sponsor voor het juiste team is!

Proficiat!

Voila! 50 cc...

Ik denk dat die Bridgestones het hem doen 8) :+
 
Originally posted by jespervdbrand
gewoon, wie haalt er op dit moment het meest uit een 70cc en een 50cc...........

dan kan je NX ook meetellen dus ?

in dat geval iets van een 27 ?....
 
27,0 pk @ lelystad.
Bij koopmans 36+ gescoord wat omgerekend 29,* zou moeten zijn.
 
Met 50cc was Kees van Dijk, had iets van 14.7... Maja dat was zn topscooter, volgens mij moet er wel meer uit te halen zijn:)

[edit] ik lees nu dat rick hoger zat, solly [/edit]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top