Hoogste vermogen @ vertikaal

Jog`RR

Deventer Vlam Crew
Hi,

Ik ben eens ff een beetje aan het searchen geweest.
Maar ik kan helemaal niet zulke extreme scores vinden voor mina verti.
Hoogste wat ik ben tegen gekomen is de slider van minaracers, die heeft 13,26 pk.
Ik hoop hier a.s.a.p overheen te gaan ;)
Weet iemand hogere scores?
Zo ja wat voor een setup was/is het, en evt een grafiekje :).

Thnx in advance
 
Advertisement - register to remove this

Vertikaal kan best wel hoog scoren, alleen zul je dan een hoop moeten gaan veranderen.

Het is vrij moeilijk om hoog te scoren, vanwege de lange bocht die de uitlaat heeft en de carb. plaatsing.
 
Met een polini Bigvalve, 24mm, een omgelaste C20 en de MHR of Athena voor vertikaal ( tuned ). Lijkt me 16PK toch wel haalbaar....

De uitlaatbocht is idd het ergste. Ik had met een Tuned DR70, 17,5mm en een bidalot S2 en bende 9,3PK |(
 
Mag het ook peugeot zijn? Is ook vertikaal en inlaat is brak e.d. Daarmee zijn toch al aardige scores gezet?
 
Ach, ik heb ook al een SFX blok gezien wat verbouwd is. Inlaat op een andere plek e.d. Speed cilinder oid erop enz enz enz.
Maargoed, die gozer van BMF (geloof ik) die maakt toch spul klaar voor peugeot blokken? Is daar wat van bekend kwa prestaties enzo?
 
@ Xander, Ik denk dat dat zo'n beetje de limit is, maybe hoger. Je kan het niet echt gokken idd.

@ Mol, dat waren peusjo blokken, met een aangepaste mina LC speed en C20 a la B-M-F. Dus is het bij mina vertikaal ook wel mogelijk.
 
Waarom zou je maar 16 PK kunnen halen met mina vert? klink logisch enzo, maar als je het echt goed aanpakt, kun je zeker in de buurt van een mina hor komen lijkt me, want het enige wat dan zou verschillen is een staande en liggende cilinder en mij lijkt een staande cilinder minder wrijving (en slijtage) te geven, maargoed.

Had ik mn mina vert nog maar :D
 
Je kunt er een horizontaal blok onderzetten maar een vertikale vloeistofkoeler heb ik nog nooit gezien... Of het mogelijk is kan ik niet vertellen...
 
Originally posted by Marcel-NRG
ik w8 op scores van Beunhaas met ze Team LC (mina hori) op vert :)

hoe kan dat, mina vert heeft de inlaat achterop de cilinder.

en een horizontaal blok gaat niet echt lekker passen ;)
 
Maar dat is niet relevant, kan je net zo goed een Mina Hor scooter kopen.

Maar ok, ik zou wel willen weten of het mogelijk is een LC cilinder op mina vert te zetten, en een inlaat zoals peugeot te maken.
 
Originally posted by SRurbanKID

Maar ok, ik zou wel willen weten of het mogelijk is een LC cilinder op mina vert te zetten, en een inlaat zoals peugeot te maken.

Lijkt me dat dit gewoon mogelijk is met een externe waterpomp ! of zie ik dit verkeerd ??

Edit: ombouwen naar LC bedoel ik hiermee ! :Edit
 
Je zit met je membraam. zit namelijk bij verticaal op cilinder. Maar al kijk je wat rond in projecten gedeeldte dan zie je dat beunhaas hier ook een oplossing voor heeft.
 
Back
Top