hoeveel toeren?

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Roadrunner
Ik geloof u wel Ruud :)

Ach, Malossi benamingen geven ook een hoop problemen voor sommige mensen :)

Rewd, racing 1? is met ovale poort + fluit? nog oudere?

weet ik niet....

malossi namen zijn EZ toch??

Wat hier team heet is in italie gewoon MHR en wat hier speed is is in Italie Team...

Scootparts moet je HELEMAAL niet naar kijken want die dude is achterlijk... team speed :|
 
is het niet
hebo alu=de oude alu cil,vaste binnenkop,ovale poort

hebo manston replica=de nieuwe alu cilinder,met losse alu binnenkop,vlinderpoort

hebo manston=met koperen binnenkop,vlinderpoort

ik kom hierop door op enkele site's rond te neuzen
 
Originally posted by Roger
is het niet
hebo alu=de oude alu cil,vaste binnenkop,ovale poort

hebo manston replica=de nieuwe alu cilinder,met losse alu binnenkop,vlinderpoort

hebo manston=met koperen binnenkop,vlinderpoort

ik kom hierop door op enkele site's rond te neuzen

NEE manston replica = koperlegering binnenkop
hebo alu nieuwe type = alu binnenkop
hebo alu oude type = ovale poort vaste kop

waarom zou die alu O.T. ineens verdwenen zijn van de markt toen het N.T. geleverd werd? Niet omdat ze de cilinders in een totaal andere groep hebben ingedeeld...
 
kwa prijzen maakt het allemaal niet zoveel uit toch?
dan lijkt mij die manston replica wel een goeie keus toch?
 
op welke site vind jij een manston replica met koperen binnenkop???
ik vind alleen met alu binnenkop
 
Originally posted by Roger
op welke site vind jij een manston replica met koperen binnenkop???
ik vind alleen met alu binnenkop

Wie zegt dat die plaatjes kloppen die erbij staan....
Het is echt zoals rewd zegt,
Manston replica is met koperlegering binnenkop en de duurste cil. van hebo.....
 
op welke site vind jij een manston replica met koperen binnenkop???
ik vind alleen met alu binnenkop

Let nou gewoon even op. De cilinder die jij ziet als een manston is eigenlijk de manston replica, want de echte manston wordt alleen voor in de race gebruikt. Dus als ruud zegt dat de manston replica een koperen binnenkop heeft bedoelt hij dus de cilinder die jij de manston noemt, wat dus fout is.

En wat de manston replica van scootparts betreft, dat is dan de nieuwe alu van hebo en de cilinder die onder hebo alu op hun site staat is dus het oude type alu cilinder.

Greetz,
 
...je had erbij moeten zeggen (deed je eigenlijk ook:rolleyes: ) dat de verkrijgbare manston niet een echte manston is...(kortom, je had het anders moeten formulieren...)

:D

greets
 
wie gelooft je niet? Sommige mensen hebben gewoon een wat dikkere schedel en wat minder hersenen dus is het wat moeilijker tot ze door te dringen :p
 
Originally posted by Runner is de man
...je had erbij moeten zeggen (deed je eigenlijk ook:rolleyes: ) dat de verkrijgbare manston niet een echte manston is...(kortom, je had het anders moeten formulieren...)

:D

greets

Je had erbij moeten zeggen (deed je eigenlijk ook)

had ik het 2x moeten zeggen dan? 1x lijkt me genoeg :|
 
ruud maak je niet druk ik snapte jou ook wel
alleen drong het niet tot me door dat de manston waar iedereen het over had eigenlijk de manston replica is

jij zei dat ook al
 
Oh ja ruud hoe heet jouw cilinder in italie eigenlijk? Iets van team replica of is die van jou nou gewoon het nieuwe type mhr?
 
Luister nou toch eens.

Er bestaat maar een manston replica en dat is de snelste cilinder uit de hebo stal met bronzen binnenkamer.

Er is dus geen "manston racing" of zoiets en de cilinder met alu binnenkop heet GEEN manston replica en moet dringend getuend worden voordat het op niveau presteerd.
 
Originally posted by Ufo
Luister nou toch eens.

Er bestaat maar een manston replica en dat is de snelste cilinder uit de hebo stal met bronzen binnenkamer.

Er is dus geen "manston racing" of zoiets en de cilinder met alu binnenkop heet GEEN manston replica en moet dringend getuend worden voordat het op niveau presteerd.

Ik luister/lees wel hoor8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top