This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

hoeveel toeren?

Status
Not open for further replies.

Runner is de man

doe mij maar een....
All goed, hoeveel toeren maakt dus een Manston Replica? als dit wel de echte naam is, dus de hebo alu met losse binnenkop (niet de koperen natuurlijk...)?

Alvast bedankt heren,

greets...

Je wilt waarschijnlijk weten wat het meeste vermogen is bij welke toeren... Want je kan elke cilinder wel 14000 toeren laten lopen maar of je dan vooruit komt is de vraag. Ik denk tussen de 10500-11000 ... Grove schatting (gebaseerd op malossi replica)

Originally posted by Runner is de man
All goed, hoeveel toeren maakt dus een Manston Replica? als dit wel de echte naam is, dus de hebo alu met losse binnenkop (niet de koperen natuurlijk...)?

Alvast bedankt heren,

greets...

@@p sjek gewoon ff http://www.heboracing.com/english/scooter.htm, dan cylinder, dan Aluminium 70CC en dan de HR4000121N (je hebt ws een runner)!
& daar staat... 11.500 RPM!!!!Hehe, wat een moeizame zoektocht!

Kan niemand meer zelf wat opzoeken tegenwoordig:|

dat is dus geen manston repl maar een gewone hebo alu... dat ding vlamt voor geen meter... tsjek dat uitlaatpoortje :'(

...dat dacht ik dus ook al....

Maar ja, ik vraag gewoon hoeveel. hebo alu doet dat dacht ik (zoals ruud al zei...) aan hoeveel moet ik dan denken? 12500?

:?

Greets...

...dat dacht ik dus ook al....

Maar ja, ik vraag gewoon hoeveel. hebo alu doet dat dacht ik (zoals ruud al zei...) aan hoeveel moet ik dan denken? 12500?

:?

Greets...

11500 en nog geen vermogen (standaard dus)

het blijkt dus 9800 te zijn...

je moet hier ook alles zelf nazoeken... kunt van NIETS uitgaan...

Originally posted by Ruud
dat is dus geen manston repl maar een gewone hebo alu... dat ding vlamt voor geen meter... tsjek dat uitlaatpoortje :'(

= wel manston rep, heeft losse binnenkop, hebo alu heeft geen losse binnenkop

Originally posted by $aint

= wel manston rep, heeft losse binnenkop, hebo alu heeft geen losse binnenkop

er zijn voor pia LC 2 cilinders... (afgezien van de al oude racing2)

en manston/ manston replica (de echte manston blijft binnen hebo muren voor de racers) en heeft een koperlegering binnen kop...

en een normale hebo ALU met losse alu binnenkop...

duidelijk? ik haat mensen die eigen namen verzinnen :r

ehmz op de site van hebo, staan deze cili's:
Onder Aluminium 70cc:
HR4000121N (hebo mansont rep met alu binnenkop?)
HR4000121 (hebo alu)

Onder Racing 70cc:
HR4000221MR (hebo manston met koperlegering binnenkop?)

Dit zijn er voglens mij 3, of doe ik iets fout?

ik dacht ook dat de rep geen koperen kop had?:? wazig...

Wie het weet mag het zeggen :W

Greets...

volgens mij is het sow zoals ik hierboven gepost heb, maar als rewd (of iemand anders) hier een andere mening over heeft mag ie het zeggen.

Manston replica = met alu binnenkop en miezerige uitlaatpoort? dus Hebo Alu? Wie verzint hier Manston replica? scootparts?

Manston is echte vlamwerk.

HR4000121 (hebo alu)

Dit is dus de racing 2 (vlinderpoort vaste binnenkop).

Maargoed je hoeft me neit te geloven... Denk maar eens logisch na over het type nummer van de cilinder met koperlegering binnenkop....

er staat achter MR --> Manston Replica??

Maargoed like i said je hoeft me niet te geloven... je hebt namelijk meer hebo cilinders gehad dan ik he... (ik heb dus die oude ronde racing 2 gehad.)

Misschien kan Razma duidelijkheid verschaffen?

Ik geloof u wel Ruud

Ach, Malossi benamingen geven ook een hoop problemen voor sommige mensen

Rewd, racing 1? is met ovale poort + fluit? nog oudere?

Status
Not open for further replies.