hoeveel is deze drukveer ?

lenno

Koekwaus Racing Team
hoorde net wat van een yamashi 25 kg drukveer, die zou vergelijkbaar zijn met de paarse malossi drukveer, maar ik heb geen idee. wel vrij licht geloof ik.

weet iemand hoeveel % ie is ?
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by X8R-LeNnY:
hoorde net wat van een yamashi 25 kg drukveer, die zou vergelijkbaar zijn met de paarse malossi drukveer, maar ik heb geen idee. wel vrij licht geloof ik.

weet iemand hoeveel % ie is ?

Die percentages slaan toch nergens op....maar hij zal iets minder dan een paarse Malossi zijn denk ik, meer a la de Hebo.
 
98 hele % was ie dus bijna dubbel zo zwaar als je originele. Mieter hem er gewoon in mischien verlies je 2/3 km op top maar de acceleratie en diploos rijden vind ik dan belangrijker, mischien stort ie dan ook wel niet zo meer in bij volle tegenwind.
 
Neem wel een gewoon te zware drukveer hoor lennie, weet je zeker dat je goed zit. Ik heb hem ook bij bijan zelfde setup en het loopt echt grandioos. En die wrijving boeit toch niet bij honda want mhr rep heeft genoeg vermogen en kan volgens mij wel meer dan 9500 toeren maken.
 
Neem een "GOEDE" drukveer en stel de rest ook goed af.. geen overzware.. dat zuigt..
Wel makkelijke oplossing.. naja.. workaround..

LatAh!

------------------
Aprilia SR50 LC Netscaper.. DR 70cc Cilinder, Polini 25mm Spruitstuk, Dell'Orto 21mm Carburateur, Malossi Filteremelentje, Malossi Fly Clutch, Malossi Ventilvar .. en m'n originele pijpje.. naja.. die van de f12 ;)
 
als je een te slappe drukveer hebt, heb je dipjes , maar wat gebeurt er eigenlijk als je een te zware hebt?
 
Back
Top