This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoelang tot boete?

Wimo

Well-Known Member
Ik heb 2 weken geleden 2 boetes gehad.. 1 omdat ik op het fietspad reed en later 1 omdat ik 70 reed ipv 30

Die van het fietspad was 34 euro en die heb ik al binnen.. maar die van 40km/h te hard moest worden beslist door de officier van justitie (blaat).. wanneeer kan ik die verwachten?
 
Is niet te zeggen....
We kunnen allemaal wel zeggen hoe lang wij moesten w8en maar hangt van veel omstandigheden af zoals regio/veel boetes uitgeschreven en de ptt
Maar ja toch minder voor je
 
wimo, die bekeuring is iets van €216 heb ik ook, maar ik reed 66 8) moet hem ook nog krijgen, is nu 3 weken geleden ofzow
 
Originally posted by schouwenberg
Maar als die blauwpetten geld nodig hebben krijg je ze sneller, zitten ze vaak te rukken op de plee, dan komen ze later he.

waar slaat dat nou weer op? :? |(
 
Ik heb een bekeuring gehad in Juli volgig jaar, 6 maanden geleden dus. Was 180 piek (gulden) ofzo. Heb nog nix binnen Zal wel nie meer komen denk ik..
 
weekkie terug 2 gehad, verzenddatum 29 januari (beide) datum overtreding 29 december en 2 januari... ging vrij snel dus...

beiden voor door rood rijden mjah, dat heb ik mezelf afgeleerd.... al heb ik nogzo haast....
 
Laatste boete had ik binnen 3 weken thuis, vrij snel vind ik...
Andere duurde 2 maanden...

Dus valt niet te zeggen wanneer dat je hem krijgt...
 

Damn ik ben nu ook gepakt met 72 km/h binnen de stad :'(
Bij mij zei de motorwaut dat het door de off. van justitie bepaald zou worden... ik moest rekenen op iets van €180,-. Ben benieuwd of en waneer die binnenkomt...
 
Re: Re: Hoelang tot boete?

180 maar? volgens mij wel >€216
 
vriend van me was in semptember aangehouden, met een begrenzer, moest ook naar de officier van justitie, tot op hede niks gehoord...
 
Originally posted by Poeg 4-ever
Ik ben in oktober aangehouden, mijn scoot werd ook ingenomen. Boete zou € 213 zijn, mja, nog niks gehad.

Nieuwe update: kep al 2 vd 3 boetes gehad, alleen die van snelheid moet nog komen.
 
Re: Re: Re: Hoelang tot boete?

Originally posted by Jasper

180 maar? volgens mij wel >€216

Hmmm... hopelijk is off. van justitie hier wat milder, anders zit motorwout er wel een eindje naast ja
 
Ik "wacht" nu ook al ruim 6 maanden op een boete. Ik merk vanzelf wel of hij komt of niet.
 
Hmmz. ff offtopic. Ik had begin december 2001 een rotonde party . Midde in woonwijk, kratje bier, sterke drank en veel muziek.

Op gegeven moment kwamen de joden, dus wij wegrenne . Van de 8 zijn er dus 2 gepakt. In totaal voor 270 piek aan boetjes, maare.... na hoeveel maanden vervallen die boetez, want die gaste hebbe nog steeds nix binnegekregen??