Hoelang tot boete?

Wimo

Well-Known Member
Ik heb 2 weken geleden 2 boetes gehad.. 1 omdat ik op het fietspad reed en later 1 omdat ik 70 reed ipv 30 :p

Die van het fietspad was 34 euro en die heb ik al binnen.. maar die van 40km/h te hard moest worden beslist door de officier van justitie (blaat).. wanneeer kan ik die verwachten?
 
Advertisement - register to remove this

Is niet te zeggen....
We kunnen allemaal wel zeggen hoe lang wij moesten w8en maar hangt van veel omstandigheden af zoals regio/veel boetes uitgeschreven en de ptt :p
Maar ja toch minder voor je
 
wimo, die bekeuring is iets van €216 :rolleyes: heb ik ook, maar ik reed 66 8) moet hem ook nog krijgen, is nu 3 weken geleden ofzow
 
Ik heb een bekeuring gehad in Juli volgig jaar, 6 maanden geleden dus. Was 180 piek (gulden) ofzo. Heb nog nix binnen :p Zal wel nie meer komen denk ik..
 
weekkie terug 2 gehad, verzenddatum 29 januari (beide) datum overtreding 29 december en 2 januari... ging vrij snel dus... :(

beiden voor door rood rijden :( mjah, dat heb ik mezelf afgeleerd.... al heb ik nogzo haast....
 
Laatste boete had ik binnen 3 weken thuis, vrij snel vind ik...
Andere duurde 2 maanden...

Dus valt niet te zeggen wanneer dat je hem krijgt...
 
Originally posted by Wimo
Ik heb 2 weken geleden 2 boetes gehad.. 1 omdat ik op het fietspad reed en later 1 omdat ik 70 reed ipv 30 :p

Die van het fietspad was 34 euro en die heb ik al binnen.. maar die van 40km/h te hard moest worden beslist door de officier van justitie (blaat).. wanneeer kan ik die verwachten?

Damn ik ben nu ook gepakt met 72 km/h binnen de stad :'(
Bij mij zei de motorwaut dat het door de off. van justitie bepaald zou worden... ik moest rekenen op iets van €180,-. Ben benieuwd of en waneer die binnenkomt... :mad:
 
Re: Re: Hoelang tot boete?

Originally posted by VorteX


Damn ik ben nu ook gepakt met 72 km/h binnen de stad :'(
Bij mij zei de motorwaut dat het door de off. van justitie bepaald zou worden... ik moest rekenen op iets van €180,-. Ben benieuwd of en waneer die binnenkomt... :mad:
180 maar? volgens mij wel >€216 :(
 
Hmmz. ff offtopic. Ik had begin december 2001 een rotonde party :rolleyes: . Midde in woonwijk, kratje bier, sterke drank en veel muziek.

Op gegeven moment kwamen de joden, dus wij wegrenne :p . Van de 8 zijn er dus 2 gepakt. In totaal voor 270 piek aan boetjes, maare.... na hoeveel maanden vervallen die boetez, want die gaste hebbe nog steeds nix binnegekregen??
 
Back
Top