Hoe hard mag 'ie maximaal tot inbeslagname?

Status
Not open for further replies.
WWAAT 35 euro man dat is goedkoop voor een bandje.. ik kreeg 50 euro omdat "mijn slijtage indicatoren meegesleten waren terwijl ik nig dik over de 1 mm zat kortom wettelijk gewoon goed natuurlijk voor mezelf vervangen maar regeltjes verschillen te erg vind ik volgende keer dat ik mte zoveel kw word aanghouden word die bij mij in beslaggenomen nou doet die het niet dus dat is handig:p maarja ik houd mij niet aan de regels owke mijn fout etc etc maar agenten vind ik nog steeds een beetje... soms kom ik er een tegen waarmee ik normaal mee kan praten volgende die wil je compleet bankroet hebben:S
 
35 euro voor 1 kw en niet voor men band :)

Zo was er laastens ene politie motor die een maat van me waarschuwde 8P. Hij zei tegen em niet zo hard rijden want die andere agent neemt je wel mee naar de roller... Teminste zo vertelde die dat aan mij.

Maar zo heb je de goeien en idd de slechten 8P
 
maat van mij haalde een x een agent in met een dikke honderd.. op een weg waar hij niet mogt komen..:p:p maarja toen heeft hij hem op rollerbank gezet en kreeg maar 175 boete in totaal!!:S

maar volgens mij is de inname pas na 3 x overtreding @ rollerbank..
 
Heavyvicer said:
in belgie vanaf 75 km/u op de rollen = verbeurd verklaard.
en vanaf 55km/u = 30 dagen kwijt

dan zwijgen we nog over de boetes..

Klopt het dat jullie in belgie veel meer verdienen met bijbaantje oid?
 
aaah klote zooi:( vanmiddag de klos geweest

was met een vriend van me, van zeewolde naar wijchen rijde, in barneveld v.d weg geplukt, met me stnd cc over 2kw:eek:

die wout zei volgende keer scooter kwijt, is bullshit?het is toch na 3 keer dat ik hem voorgoed kwijt ben?
 
Ze staan hier in Zoetemeer steeds meer :S

Via de site www.rollerbank.nl is er een SMS-Service en een mailservice. Abboneer je op een regio en je krijgt van die regio alle politiecontroles met beschrijving.

Vandaag was't in Zoetermeer weer raak. Papier en helmcontrole THV Houtbuurt/Floriade .
 
Papier en helm controle boeit me niks. Dat vind ik ook nog wel goed. Maar jah de rollebank... Men slider krijgt morgen standaard uitlaat er onder en ga ontgrenst rijden emt andere vario en koppeling voor de wheelies. Trek gelijkw at minder aandacht en als ik ff wat harder wil pak ik over een tijdje men aerox wel.
 
Crazybond700 : kzie dat jij in zeewolde woont, vertel hoe is het daar met de rollerbanken!? ik kom er regelmatig, rij langs woute bureau kzie maar 3 woute auto's staan, kheb nog nooit motorwoute gezien!

zijn er vaak controles?
 
Omgeving rotterdam is erg, ik woon zelf in Spijkenisse.
Een keer is er in 1 week tijd op 5 dagen rollerbank geweest, en dan verplaatsen ze hem lekker 3 keer per dag.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top