Hoe kom jij aan je nickname?

Ik had een Sr stealth van bouwjaar 2000.
Wat ik toen wel bijzonder vond omdat toen juist de Sr2000 met morini werd geintroduceerd, die ik dus niet wou.
Ofzo...

Maargoed mn scoot is 3 weken geleden gestolen in Haarlem dus de naam heeft niet veel betekenis meer, maar ik gebruik Stealth overal als nick eigenlijk.

Toen ik in een chatbox een keertje wou en niet zo snel een naam wist zei een vriend van me... noem je dan HUBO of zo:D
dus sinds dien deze Nickname.. (al noemt hij me tegenwoordig vaker JUTE:eek: )

greetz

Mjah zal mijn nick ook eens uitleggen bestaat nog al eens verwarring over. Lang verhaal. :P

Ik was 14 en kreeg internet. Toen gingen mijn vriendjes en ik een vette gangster clan oprichten. :P Toen had ik als nick dus Th@ De@LeR. (Nog voor de breezahtijd. :P)
Toen kwam ik ooit eens op scootparts en gebruikte daar deze nickname.
Toen kwam ik hier terecht en dacht ach waarom ook niet ....

Mijn nick: Ik heb hem net pas aangemaakt... Ik rij Honda Cr, --> crossmotor, maar heb scooters gehad. K was hier ook eerder geregistreerd, maar werd voor een lange lange tijd geband...

verder very obvious

Ik had een zip sp enne ik wilde eigenlijk ook de naam Zip Sp maarja die was al door iemand anders in gebruik genomen dus toen kwam ik vanzelf bij mijn huidige naam:)

Ik had op mijn 16e en 17 jaar altijd kort haar.
Toen ik 18 werd liet ik het lang groeien..
en had ik stekels op mijn kop waar ik alles lek mee kon prikken..
en toen zij een collega van mij: Het lijken wel Spikes..

Dus vandaar Spiky!
en dat vond ik weer te simpel.. dus dan maar $P!K¥

tja mijn nick :)

tis een Yamaha. en in het begin wist ik zelf niet eens wat ik bereed :) (BW's?? BW's Spy ?? enz.)

Dus maar als nick Yamabws gekozen :P

Back