Hoe kom jij aan je nickname?

Swa.... ja ehm.... Hoe dat is gekomen, in details, weet ik niet... Maar was een beetje als grap bedoelt, rond die periode dat ik me had aangemeld zaten we hier net en de periode niggers/wiggers afkraken enzo.... à la Ali G :P Toen is het zo'n beetje gekomen, maarja vaak wekt het natuurlijk de verkeerde indruk die naam natuurlijk 8P Goh, hoe kom da nou?:D

Toch maar eens uitleg posten...
had er nooit zin in, maar heb nu tijd zat...

Eerst heette ik SRMenno, ik had een SR en ik heet Menno.
Simpel toch?!
Toen was ik van plan een DNA te halen en liet maar meteen mijn nick changen, heb er nog speciaal een topic voor geopent.
Ik had geld en wilde DNA gaan halen, maar toen ging mijn PC kaduuk dus van het geld maar een hele wijze PC gekocht.
Ik had zoeits van; die DNA krijg ik makkelijk af voor lelystad.
Mijn SR stond ondertussen al 3/4 maanden stil, omdat de uitlaatophanging @ cilinder gaar was.
Nooit zin om er iets aan te doen, totdat een collega van mij wiens broer een eigen scootershop heeft, mij een std cilindertje gaf.
Diezelfde middag een bonk gereedschap gekocht en scooter weer rijdend gekregen.
Daarna vond ik mijn SR toch wel weer wijs, dus heb besloten heb toch maar te houden :D :rolleyes:

toen ik 16 was ofzow, zag ik erges op internet de Mini GP Racer van MK (MetraKit) en ik vond em gelijkt cool, dus daarom me naam MKRover

234012.jpg

zegt genoeg denk ik...

toen ik n00b was had ik bij een zaak onder mn slider( d8 ik )een evo 50 laten zetten (toen ik mn zuigerveertje wou vervangen zag ik een gietijzeren polini 50 zitten)...bah..nu heb ik allang geen slider meer en mn naam moet veranderd worden in RoXsTeR

Originally posted by dna glacius
dna glacius = eigenlijk gewoon DNA de scooter en glacius komt van een vechtspelletje , ik weet niet eens meer welke maar die naam is me altijd bijgebleven.

ik weet wat ie bedoelt...dat spelletje op de super nintendo...weet nie meer hoe die heet :(

Back