Hoe kom ik aan een auto...

Remblokken, schijven, dat soort dingen ff nakijken. Keuringsrapporten en facturen erbij, dan weet je wel of t wat is meestal.

Originally posted by Casper
Maar is er van renault bekend of ze nog betrouwbaar zijn na de 180/200 dkm? Of geldt dat alleen bij jappen...

Alles kan maar als ik jou was zou ik geen Italiaan (of Seat, aangezien die toen bij het Fiat concern behoorden) kopen.

Voor zover ik weet zijn, naast de Jappen, Peugeot en Opel zeer betrouwbaar op hoge km stand.

Originally posted by Jeroen
Alles kan maar als ik jou was zou ik geen Italiaan (of Seat, aangezien die toen bij het Fiat concern behoorden) kopen.

Voor zover ik weet zijn, naast de Jappen, Peugeot en Opel zeer betrouwbaar op hoge km stand.

Ford's met een wat zwaardere motor kun je daar imo wel aan toevoegen ..

Voor mij in mn leven nooit een Ford.

Wij rijden op het werk met zo'n kreng. En binnen 14000 km was de 3e versnellingsbak al naar de eeuwige jachtvelden :)

Originally posted by Casper
Zou Deze auto iets kunnen zijn? Of is het te goedkoop voor zo'n model of is 2ton voor een renault teveel?

Voor dat geld kun je helaas geen fatsoenlijke Clio 16V kopen, ik zelf vind het erg leuke auto's en een maat van mij wilde er ook eentje gaan kopen. Hij is een paar keer wezen kijken, ook bij Clio 16V's die het dubbele kostte en zelfs die waren vaak gaar of afgetrapt. Hij is uiteindelijk over gegaan tot de aanschaf van een Suzuki Swift, misschien is dat ook iets voor jou? Zijn opzich wel voor redelijk weinig te krijgen ook....

Wat is het trouwens voor bullshit dat snelle auto`s altijd afgetrapt zijn :|
Mijn definitie van afgetrapt is: slecht onderhouden, slecht of niet warmgereden dus bij koude start meteen gassen, en lomp mee omgesprongen.

Volgens mij denken veel mensen hier dat een gti of gsi oid. altijd afgetrapt is omdat er hard mee gereden wordt, maar daar zijn ze voor gemaakt, ze kunnen dit makkelijk hebben! Er zijn grenzen natuurlijk, maar ze zijn er voor gemaakt, onderstel, remmen, motorblok ed. zijn er op aangepast dus..

Oja iedereen roept over betrouwbaarheid van japanners, maar wat te denken van Vw, Bmw en Opel?
Net zo betrouwbaar (vooral Vw zelf veel ervaring mee, niet kapot te krijgen) en een stuk goedkoper in onderhoud!

Originally posted by Art!
00ps over het hoofd gezien haha.. :D

ik zou niet voor een gti of zo willen gaan met zo'n laag budget. want dan moet er haast wel iets ernstigs mis mee zijn.

Er zijn genoeg gti`s te vinden voor 2000 € zonder problemen hoor :|

Casper, zoek eens naar een Swift GTI ofzo, klein, licht en snel :P [0-100 in 8,6s]

Art!, je wil niet weten wat ik voor mijn 309 GTI betaald heb :D

Back