Hoe kom ik aan een auto...

optie: misschien een leuke corrado... prijs valt over het algemeen wel mee... alleen goed checken of ie afgetrapt is... in ieder geval snel zijn ze wel
 
Originally posted by Casper
Hmm, interesting Sjoerd.
Wat betekend het eigenlijk als er staat: Soort: Marge
Marge in de prijs ofzo?

Hoef je niet naar te kijken, als er btw staat is ht fiscaal aantrekkelijker voor bedrijven geloof ik oid.
Ik kijk er nooit naar iig.
 
00ps over het hoofd gezien haha.. :D

ik zou niet voor een gti of zo willen gaan met zo'n laag budget. want dan moet er haast wel iets ernstigs mis mee zijn.
 
een civic van 90-91, heeft een kameraad van mij ook 1, die rijd nog steeds soepel rond, en word door hem ook regelmatig mishandeld:)
en een corolla kan idd ook, een gti/gtsi.
 
Originally posted by Casper
Hmm, interesting Sjoerd.
Wat betekend het eigenlijk als er staat: Soort: Marge
Marge in de prijs ofzo?

Ja volgens mij wel, het is niet heel boeiend iig, anders hadi k het wel geweten. Ik dnek dat het betekent dat het een vraagprijs is en je dus kunt bieden oid.

Maargoed, er staan een hoop leuke autootjes bij, vaak idd een bumpertje vervangen of motorkapje, etc. De echte kapotte haal je der wel tussenuit, ook gezien de prijs. En als je langskomt wil ik wel ff extra informeren.
 
2 ton???????????????????? damn das wel duur wheheh ik heb zelf me honda prelude in geruilt voor een bmw 325i coupe echt lekker wagentje leren bekleding m3 pakket alles m3 bijna stuur pook bumpers zij skirts:p:D
 
Klinkt wel erg mooi allemaal.

Jammer dat er geen foto's bij staan. Komt een beetje over als een foute auto (qua styling). Maar dat is voor een ieder natuurlijk verschillend.

Als je gaat kijken + hij is mooi, dan kan je natuurlijk dat ding nog even op de brug rijden bij een onafhankelijk deskundige.
 
Voor dat geld zou ik wel even gaan kijken. Lekker klein + rap bakkie. Niet te duur in wegenbelasting enzo....

Neem een anwb keuring en je weet welke kosten je eventueel staan te wachten.

Ik ga binnenkort gewoon voor een auto met plaatschade (zijn er ook genoeg van) Voor een kleine 100 € heb je gewoon immitatie bumperkits. Bij een kennis laten spuiten en je hebt weer een prima bak.
 
Even kijken of distributieriem recent vervangen is. Dat is altijd wel een kostbaar grapje (als je die gehad heb is dat altijd fijn), Goede banden ed is ook altijd wel meegenomen

Een auto met 2 ton op de teller is tegenwoordig meer regel dan uitzondering. Ik zou me er niet druk om maken iig.
 
Back
Top