Hoe kom je aan je nickname?

mja echte naam is Boyd

Nick Extreem Sr race, verzonnen in tijdperk dat ik mijn scooter nog had een Sr, ok al was ie niet zo extreem en er geen races mee reed :X Maar goed als ik premium word proberen te veranderen in BoydM ofzo :)
 
Slome said:
Toen ik heel wat jaren geleden mijzelf aanmelde op een scooterforum vond ik die projecten daar altijd heel snel (ahum :X ), ik was traag, dus Sloom.

Slome werd de werkwoordelijke variant daarvan, gezien ik smorgens als ik moet opstaan na een zware nacht ook niet altijd zo erg snel ben zeg maar :+

Sinds die tijd noemde bekende van mij mij altijd Slome, dus die naam is me zo'n beetje achtervolgd/bijgebleven.

Intussen heet ik op 1 forum ook naar me voornaam, Bart, enkel is deze hier al bezet. Ben wel bezig met verzinnen van nieuwe nickname voor 2006, dat slome is niet echt meer van toepassing met een speed 04 setup :p

Anyway, Slome dus. Werkwoordelijke verbouwing van Sloom (aka Traag).

zou je dat wel doen slome ownt wel als je een speed setup heb is het zelfde als speed hebben en met gele stickers rijden
 
Smaranello said:
Maranello is thuisbasis van Ferrari + S van mn voornaam 8)

Het was eerst maranello, maar kreeg veel junkmail van ferrari clubs enzo dus vandaar de S ervoor..

Ferrari 9||6 :love:
 
Back
Top