Hoe kom jij aan je nickname?

John is (geheel onverwacht) me voornaam
En de B is de 1e letter van me 8ernaam.
Is ontstaan op de middelbare school 4 jaar terug. Leraar noemde me Johnny B , maar met een bepaald sarcasme en dat klonk wel koel.
Net als die criminelen.:D
Was volgens mij ook 1 van de 1e members hier met zon type naam. Later volgenden er meer met voornaam + 1e letter 8ernaam
 
Mijn nick is zo omdat ik zo wordt genoemt door vrienden klasgenoten ed :) Owja mijn eigen naam is Arnold dus Arnie de afleiding/afkorting ervan.
 
Ik heb een Gilera Runner :rolleyes:
en die X weet'k al niemeer,ofwel erbijverzonnen
ofwel door m'n uitlaat leo-zx;)
en die @ irc,die '@' moet op voorstellen,en die irc is omdat een speciaal forum heb openstaat enkel voor scooters,en dat is op irc.
daarbij dus
normaal heb ik gewoon RunnerX,maar nu die IRC omdat ik al eens als RunnerX account heb gemaakt en da werkte nie.
 
Ik heet dus (ook) John, en de eerste letter van mijn achternaam is ook B, dus dat viel al af 8P

Ze noemden me op de middelbare school altijd johnny, dat is typestyle zjonnie, dus..
 
Eerst was 't Rossi46, fan van Rossi + ze nummer.
Toen Ricie, Zo werd ik genoemd door vrienden, en toen ik die naam saai begon te vinden wou ik me echte naam, Richard maar die was bezet. Dus dan maar Rikkard, zo wordt ik nu genoemd door vrienden
 
Exup^ ,

mja , staat ook op veel yamaha motoren en die had me broer net gekocht en dat vond ik wel chille nick.en die ^ staat voor ownatsj geloof ik.
 
Originally posted by mendophir
en waar komt verdomde stinkvinger nou vandaan dan, je laat ons veel te lang wachten!!

zijn hand :rolleyes:
DSCN3163.jpg
 
Melde me nu bijna 2 jaar geleden aan als MaRossi....was malossi fan en heb een Sr Valerossi....dus daar een combo van :D ...

Nu Rudi@Sr50, de naams verandering wegens een aanvaring met een MOD die me vervolgens geen toegang meer wou geven op mn oude nick, maar mocht me wel opnieuw registreren 8P ..... Rudi omdat dat mn voornaam is en ik nog steeds op mn Sr Valerossi rijd....
 
Back
Top