Hoe kom je aan je nickname?

die vraag stel ik mezelf ook weleens:p

Eigenlijk weet ik niet egt heb het al heel lang en gebruik het dus ook nogsteeds omdat ik anders heel veel verschillende namen enzo heb moet je allemaal onthouden dus 1 standaard is wel makkelijk

bond was toen nog cool:p 007 crazybond700:p
 
Andatura betekent "snelheid" als je vertaalt vanuit het Italiaans.. Hoe kom ik eraan? Ik wilde een apart woord wat er wel iets mee te maken had, maar niet vastzitten aan namen of bepaalde merken, en aangezien Bart al bezet was heb ik even het woordenboek erbij gepakt :)
 
funk-master
tovve rapper, gekke meester, ben beetje gek.
andere naam aangezien deze vaak gebruikt werd.
meesterlijk ben ik soms gek altijd dus funk_DM
DM staat voor dennis mosselman mijn naam dus :)
 
Funk_dm said:
funk-master
tovve rapper, gekke meester, ben beetje gek.
andere naam aangezien deze vaak gebruikt werd.
meesterlijk ben ik soms gek altijd dus funk_DM
DM staat voor dennis mosselman mijn naam dus :)

MOSSELMAN ZEG KEN JIJ .....:p sorry hoor kon ut niet laten:p
 
Funk_dm said:
funk-master
tovve rapper, gekke meester, ben beetje gek.
andere naam aangezien deze vaak gebruikt werd.
meesterlijk ben ik soms gek altijd dus funk_DM
DM staat voor dennis mosselman mijn naam dus :)


damn jongen uit klas heet ook mosselman ontopic (K) :*
 
Wanksta = wannebee gangster. weet ook echt niet waarom ik hem een keer gebruikt heb maar jah ben er nu al 5 jaar aan gewent dus.

Vrienden noemen altijd Heggemaster omdat ik altijd hegjes bespring na het uitgaan
 
mijn nickname is eigenlijk ontstaan in het lager onderwijs al... mijn initialen zijn T VK, en hoe spreek je VK uit?... iid Veekaa :D :p 8P
 
me naam is Ingmar ( I ) me vrienden noemen me ingi en andere vrienden noemde me toen ik K-swiss droeg noemde ze me I-swiss naja breezah letters pakken en je hebt I-$wiSs en me andere nickname is Ingi-S van swiss +ralf+
 
Toen ik heel wat jaren geleden mijzelf aanmelde op een scooterforum vond ik die projecten daar altijd heel snel (ahum :X ), ik was traag, dus Sloom.

Slome werd de werkwoordelijke variant daarvan, gezien ik smorgens als ik moet opstaan na een zware nacht ook niet altijd zo erg snel ben zeg maar :+

Sinds die tijd noemde bekende van mij mij altijd Slome, dus die naam is me zo'n beetje achtervolgd/bijgebleven.

Intussen heet ik op 1 forum ook naar me voornaam, Bart, enkel is deze hier al bezet. Ben wel bezig met verzinnen van nieuwe nickname voor 2006, dat slome is niet echt meer van toepassing met een speed 04 setup :p

Anyway, Slome dus. Werkwoordelijke verbouwing van Sloom (aka Traag).
 
Back
Top