This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe kan dit?

Geasto-BlA_bLA

Well-Known Member
Hoi,

Ik heb ff een probleempje met mn aerox. Ik heb hem 2-3 maanden geleden helemaal goed laten afstellen, hij reed toen echt perfect. Maar nu heb ik heel vaak dat ie totaal niet optrekt en dan op 60 blijft hangen en dan na een minuut ofzo pas doortrekt naar de top van 95!! Wie weet hoe dit komt? Versleten v-snaar ofzo?

Alvast bedankt!
 
Bedankt, mareh wrm een andere drukveer? zou die andere slap geworden zijn? En wrm een zilveren polini drukveer niet te sterk/slap?
Ik zal ook ff kijken of mn v-snaar versleten is maar dat lijkt me sterk??

vr gr
 
srry hier nog ff mn profile is wat makkelijker


------------------
Yamaha AeroX, Samba 50cc uitlaat, 78 sproeier, Race krukas en voor de rest gewichtjes enz wat standaard bij een samba wordt geleverd. enneh een krom stuur heb ik erbij (iemand erin geinteresseerd??)
 
Owh jah, nog even dit: Welke V-Snaar kan ik het beste nemen? Liefst Malossi (niet omdat ik denk dat die beter is maar die kan ik op het moment het snelst via mn bedrijf krijgen, Polini zal wat langer duren


------------------
Yamaha AeroX, Samba 50cc uitlaat, 78 sproeier, Race krukas en voor de rest gewichtjes enz wat standaard bij een samba wordt geleverd. enneh een krom stuur heb ik erbij (iemand erin geinteresseerd??)
 

Giannelli rolletjes zijn de beste die ik ken...

Greetz.
 

Dayco/Pirelli, oftewel een goed betaalbaar vervangingssnaartje, want je hebt (in jouw geval) nix aan een Malossi/Polini (Gates-snaren) snaar...

Greetz.
 
Bedankt alvast Bart! Maar ik ben van plan om in de zomervakantie of al eerder 70cc eronder te gooien enz. Hij gaat sowieso wel sneller worden dus heeft polini of malossi v-snaar meer nut dan dacht ik? De prijs van de v-snaar maakt me niks uit, ie dingen kosten toch bijna niks.

------------------
Yamaha AeroX, Samba 50cc uitlaat, 78 sproeier, Race krukas en voor de rest gewichtjes enz wat standaard bij een samba wordt geleverd. enneh een krom stuur heb ik erbij (iemand erin geinteresseerd??)
 
Die v-snaren zijn specifiek voor Malossi/Polini-producten, de hoek van de snaar is daar op aangepast...

Dus alleen andere v-snaar als vario/airspeed/achterpoelies ook aangepast zijn...

Greetz.
 
Jah, dat snap ik dus wel maar ik zei dus dat ik over een tijdje verder wil opvoeren dus met polini onderdelen of malossi of iets dergelijks.... Vandaar dat ik eigelijk dit probeerde te vragen (misschien zei ik het eerst wat dom)Het maakt me dus niks uit dat zo`n malossi/polini v-snaar evengoed/slecht zijn en toch duurder zijn dan die vervangsnaren maar ik denk dat ik aan die van p/m later meer heb, dat ze duurder zijn en nu dezelfde werking hebben maakt mij niks uit.

vr gr

------------------
Yamaha AeroX, Samba 50cc uitlaat, 78 sproeier, Race krukas en voor de rest gewichtjes enz wat standaard bij een samba wordt geleverd. enneh een krom stuur heb ik erbij (iemand erin geinteresseerd??)
 
Het probleem is dat de Polini/Malossi v-snaren EN duurder EN slechter zijn (met jouw setup!) dan een gewoon vervangingssnaartje...

Greetz.
 
Ok, bedankt dat zal het dan wel zijn want iedereen zegt het bijna
Waren het dus niet de beste rollen, hebben er 2mnd ingezetten! Wat zijn de beste rollen volgens jullie? (dus die het minst snel verslijten, duh)