Wim Hoi? 27 May 2006 #765 [5th]patrick said: ziet er weer super uit wimma, alleen als je nou helemaal naar ze uitslag stuurt komt er dan niet veel spanning op die kabels ?? tussen de 2 bevestgings punten in zeg maar. ?? greetz Click to expand... Ze draaien in de klemmetjes zeg maar.. dus niet helemaal vast.. Nu heb je iig niet dat ze ergens langs schuren oid.. Scooter heeft nog niet gelopen, denk dat ik het Keihin prob. gevonden heb.. Alleen nog HPI bedrading en overbrenging voor elkaar maken.. Zo staat hij er nu bij.. Hier is de achterveer een beetje te zien.. is nooit echt een update over geweest.. Samen met de Firefox van Roy (Blue White Neos)..
[5th]patrick said: ziet er weer super uit wimma, alleen als je nou helemaal naar ze uitslag stuurt komt er dan niet veel spanning op die kabels ?? tussen de 2 bevestgings punten in zeg maar. ?? greetz Click to expand... Ze draaien in de klemmetjes zeg maar.. dus niet helemaal vast.. Nu heb je iig niet dat ze ergens langs schuren oid.. Scooter heeft nog niet gelopen, denk dat ik het Keihin prob. gevonden heb.. Alleen nog HPI bedrading en overbrenging voor elkaar maken.. Zo staat hij er nu bij.. Hier is de achterveer een beetje te zien.. is nooit echt een update over geweest.. Samen met de Firefox van Roy (Blue White Neos)..
Renz P. :* 27 May 2006 #766 Staat er wel netjes bij je achterveer denks., Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: Hij is en blijft bruut :winner: edit± jezus wat voor loods heb jij wel niet man valt me nu pas op
Staat er wel netjes bij je achterveer denks., Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: Hij is en blijft bruut :winner: edit± jezus wat voor loods heb jij wel niet man valt me nu pas op
Wim Hoi? 27 May 2006 #767 Renz P. said: edit± jezus wat voor loods heb jij wel niet man valt me nu pas op Click to expand... Dat is maar 1 van de 4 hallen dat is het constuctie gedeelte dus daar ben ik vaak aan het hobby'n
Renz P. said: edit± jezus wat voor loods heb jij wel niet man valt me nu pas op Click to expand... Dat is maar 1 van de 4 hallen dat is het constuctie gedeelte dus daar ben ik vaak aan het hobby'n
Renz P. :* 27 May 2006 #768 Wim said: Dat is maar 1 van de 4 hallen dat is het constuctie gedeelte dus daar ben ik vaak aan het hobby'n Click to expand... En ik moet het allemaal lekker op me zoldertje doen.. x|
Wim said: Dat is maar 1 van de 4 hallen dat is het constuctie gedeelte dus daar ben ik vaak aan het hobby'n Click to expand... En ik moet het allemaal lekker op me zoldertje doen.. x|
John New guy in town... 28 May 2006 #771 zeer vet hoor... die rotor... netjes gewoon. zal wel een zieklijke gasreactie geven
DennisG 2f4r 28 May 2006 #772 heb je de scoot met deze rotor eigenlijk al aan het lopen gehad ben wel benieuwd namelijk
[5th]Martijn leipe shit ouwe 28 May 2006 #775 nou wim hij is gewoon echt super !!! geen andere woorden voor
Wim Hoi? 29 May 2006 #777 Dennis001 said: heb je de scoot met deze rotor eigenlijk al aan het lopen gehad ben wel benieuwd namelijk Click to expand... Hmm lezen?? Er staat bij dat ik nog wat bedrading voor elkaar moet maken.. Ik hoop hem morgen te laten lopen.. Ik heb niet veel tijd van ik moet nog banken en er is ook 5dagen kermis komend weekend..
Dennis001 said: heb je de scoot met deze rotor eigenlijk al aan het lopen gehad ben wel benieuwd namelijk Click to expand... Hmm lezen?? Er staat bij dat ik nog wat bedrading voor elkaar moet maken.. Ik hoop hem morgen te laten lopen.. Ik heb niet veel tijd van ik moet nog banken en er is ook 5dagen kermis komend weekend..
Wim Hoi? 29 May 2006 #779 -arthur- said: wim is 24/5 in de botsauto's te vinden :W Click to expand... Neej KK dronken in de Tent gek De kermis zelf zie ik nooit, alleen de tent
-arthur- said: wim is 24/5 in de botsauto's te vinden :W Click to expand... Neej KK dronken in de Tent gek De kermis zelf zie ik nooit, alleen de tent
Jerry FAC member y0! 29 May 2006 #780 Idd, het is een west-friese kermis en geen stadskermis :+ Erg vette Beta, wordt alleen nog maar completer zo 8)
Idd, het is een west-friese kermis en geen stadskermis :+ Erg vette Beta, wordt alleen nog maar completer zo 8)