-HGS Speed Ark #2-

Status
Not open for further replies.
Jerry said:
Idd, het is een west-friese kermis en geen stadskermis :+

Erg vette Beta, wordt alleen nog maar completer zo 8)

Jij snapt hem :D in westfriesland gaat het niet om de atracties.. maar puur om de pils en gezelligheid.. :D

Ik hoop dat me Aim er ook deze week nog is..
En dat ik geen tegenslagen meer krijg.. :) RAM festival lijkt me wel vet *D

:EDIT/ West-Friesland ligt in Noord-Holland hoor.. :) maar zo heet deze regio.. :P

Wim said:
Neej KK dronken in de Tent gek :)

De kermis zelf zie ik nooit, alleen de tent :P
KK dronken in de botsauto's is leuker hoor :D

Ontsteking is echt nice zo hoor :~

Wim said:
Jij snapt hem :D in westfriesland gaat het niet om de atracties.. maar puur om de pils en gezelligheid.. :D

Ik hoop dat me Aim er ook deze week nog is..
En dat ik geen tegenslagen meer krijg.. :) RAM festival lijkt me wel vet *D

:EDIT/ West-Friesland ligt in Noord-Holland hoor.. :) maar zo heet deze regio.. :P

Die laatste zin doelde op mij:rolleyes:

Ik woon er zelf ook, ik was zaterdag in Hoogkarspel( bij jouw in de buurt denks?)

En een een Malossi computer zou hem nog completer maken. Hoe heet zo'n ding ook al weer Drec?

Jerry said:
Die laatste zin doelde op mij:rolleyes:

Ik woon er zelf ook, ik was zaterdag in Hoogkarspel( bij jouw in de buurt denks?)

En een een Malossi computer zou hem nog completer maken. Hoe heet zo'n ding ook al weer Drec?

Ik was ook @ kermis HK :) dat was niet op jouw bedoeld ook.. :)

Maar andere mensen zouden bij West-Friesland kunnen denken dat het in Friesland zou kunnen zijn,,

En de kermis is in Venhuizen :D

Wim said:
Ik was ook @ kermis HK :) dat was niet op jouw bedoeld ook.. :)

Maar andere mensen zouden bij West-Friesland kunnen denken dat het in Friesland zou kunnen zijn,,

En de kermis is in Venhuizen :D

Wheelyen op firefox vind je lief he ;)

Rotor is echt gek. hoop dat je het red voor Rotterdam..

D.J said:
Wat voor Aim komt er op Wim ? :P

Een gewone My-chron light :D is gek genoeg (voorlopig ;))
Hoop dat hij er deze week is, want is mischien een probleempje..

En me moeder heeft net mijn '98+A747 in de 4takt grasmaaier gegooid :D
Is ook niet gek als er op de jerrycan "euro95 grasmaaier" staat :D

menace said:
Wat zal die grasmaaier lekker ruiken :D

Idd, ik ging net ff het gras maaien en het rook iid lekker, en het was niet aleen het verse gras ;)

Maar de maaier rookte niet raar en liep niet beroerd.. dus het zit mij ook wel goed..:)

djt-evo-neos said:
Wim, bist du op Meinerzhagen ofsow:P

Nop. :) Rotterdam word ook moeilijk.. want ik ga Zondag naar de kermis, en moet maandag ochtend vroeg vertrekken.. :D dus ws ben ik nog onder invloed.. :P

Maar Kilian krijgt zondag mijn auto, dan kan hij me maandag ochtend wakker maken.. :) dan ga ik in de auto weer verder slapen..;)

mabe kom ik nog wel even biertje halen in Venhuizen :P schijnt wel gekke boel te zijn elk jaar :) .....ennuh anders tot maandag :) k zal je wel is xtje aanspreken. ben btw die Bart die je paar x verkeerd belde +pippi+

Wim said:
Nop. :) Rotterdam word ook moeilijk.. want ik ga Zondag naar de kermis, en moet maandag ochtend vroeg vertrekken.. :D dus ws ben ik nog onder invloed.. :P

Maar Kilian krijgt zondag mijn auto, dan kan hij me maandag ochtend wakker maken.. :) dan ga ik in de auto weer verder slapen..;)

blijf je niet te slapen in venhuizen?

vet project wim:D

huib...

Wim said:

jezus :P dan ga je zaterdag naar de kermis ofzo :#

JasperdB said:
jezus :P dan ga je zaterdag naar de kermis ofzo :#

zondags is het leukst. zaterdag is indrink avond.

nogmaals kk vet project wim:D krijg er geen genoeg van

Huib...

Status
Not open for further replies.
Back