-HGS Speed Ark #2-

Status
Not open for further replies.
Wat een vette rotor is dat zeg, echt superklein.
Ziet er wel apart uit.

M-stuurtje houdt ik persoonlijk niet van maar staat hem wel goed.

Rotor is voor het motorische deel vast en zeker een leuk hebbedingetje, maar voor de looks vind ik het echt drama :X. M-stuur staat dan wel weer goed! Ben benieuwd hoe de verchroomde parts gaan staan :W

Hmm dan maar 1 grote ronde grondplaat maken?? :D

En M-stuur is in het echt veel vetter.. beetje meer sprintlook.. :D zit ook echt te relaxt.. en erg laag :D

Wim said:

En M-stuur is in het echt veel vetter.. beetje meer sprintlook.. :D zit ook echt te relaxt.. en erg laag :D

1 grote grondplaat met HGS eruit gefreest.
Zou een zwart gecoat stuur niet mooier staan? (samen met de chrome remmerij ed)

yoooo wim

gaat de goeiekant op met de onsteking en hij is niet te koop in de winkel hij is custom made maar ff wat anders vind je dat stuurtje nou echt mooi #^&$%&*$&%&TRY@&&!^^!$# ik vind hem afgrijselijk geef mij maar een bidalot stuurtje hahahahahah nee hoor wim ik d8 dat hij lelijker was maar zo op je scooter staat hij wel grappig hey we spreken elkaar mzzl

Wim said:

Nee, niet doen imo :henko: aangezien je je rotor nog lichter wil maken..

je rotor en grondplaat zijn 2 aparte dingen hoor.
Grondplaat zou in dit geval puur voor de looks zijn.

/edit: ac'88 net zei je zelf nog: "rotor=grondplaat" 8P

Ik had er wel iets moois voor gemaakt als ik jou was Wim. Je bent toch de laatste tijd flink bezig geweest met de details, dus dan hoort dit er imo bij :).
Mooie grondplaat of een soort cover.

[5th]Tom. said:
je rotor en grondplaat zijn 2 aparte dingen hoor.
Grondplaat zou in dit geval puur voor de looks zijn.

/edit: ac'88 net zei je zelf nog: "rotor=grondplaat" 8P
nee, der stond: hahahaha, rotor=grondplaat? (vraagteken dus!) Maar ik vond dat het een btje te "aanvallend" was :)

DG SF2 said:
Ik had er wel iets moois voor gemaakt als ik jou was Wim. Je bent toch de laatste tijd flink bezig geweest met de details, dus dan hoort dit er imo bij :).
Mooie grondplaat of een soort cover.

Jaah, idd het voorstel van een ronde grondplaat met -HGS- eruit gefreest zie ik wel ziten :)..

Maja, eerst zo maar eens.. :D dat komt nog wel..

Status
Not open for further replies.
Back