This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het WK 2006 Topic

[5th] klaas said:
Ik heb meerdere slechte wedstrijden gezien van hem,en de andere spelers op die positie zijn momenteel veel beter(hoe dat tegen het WK zit weet ik ook niet,maar ik heb het over nu!)

Bekijk de wedstrijden van AZ in de Uefa cup eind vorig seizoen, als dat geen niveau qua voetballen is dan weet ik het niet meer, en hield hij zich staande? Met gemak.
De laatste tijd zit hij niet goed in zijn vel, hij staat er vaak naast, en als hij er wel instaat maakt hij het niet waar. Hij moet even zn vorm terugvinden maar wat hij al heeft laten zien getuigd van heel veel talent, dus tsja, als we iedereen gaan afrekenen op de fouten zonder de pluspunten mee te rekenen,... :X
 
Kalou word in Ivoorkust uitgekotst omdat die voor Nederland wil uitkomen. Dit wil die omdat Marco van Basten dat aan hem gevraagd heeft.

Maar wat denk je dat er gebeurd? Mag die geen paspoort krijgen omdat een minister het er niet mee eens is.

Gaat toch helemaal nergens over?

Hoop verder dat Seedorf & Davids nog bij het Nederlands elftal komen
Vlaar, Castelen en dergelijke kunnen prima thuis blijven is mijn mening.
 
Vorm of niet, daar heb je weinig aan als je er uitgegooit wordt door domme foutjes. Gewoon wachten tot die jongen dus weer terug op niveau zit.
 
Hans. said:
Vorm of niet, daar heb je weinig aan als je er uitgegooit wordt door domme foutjes. Gewoon wachten tot die jongen dus weer terug op niveau zit.

Niet selecteren dus..

Want hoe kan hij in vorm komen als hij geen wedstrijden speelt..
Kun je nog beter Bogarde meenemen 8P

Maar ik vind Ooijer - Boularouz een prima verdediging.. Mathijsen & Opdam zijn ook toppers.

De backs van Nederland vind ik persoonlijk wat minder, Kromkamp is het net niet en van Bronckhorst word ook wat ouder. Misschien een optie om Davids linksback te laten spelen, die bijt zich toch altijd vast in een tegenstander en snel is die ook nog.
 
Laat em bij zijn club maar in vorm komen ipv het NL elftal. Niet selecteren inderdaad. Ik ga er vanuit dat hij in NL speelt, dat is toch maar zo'n mickey mouse competitie dus een fout meer of minder kijkt niemand naar.
 
ErikG said:
De backs van Nederland vind ik persoonlijk wat minder, Kromkamp is het net niet en van Bronckhorst word ook wat ouder. Misschien een optie om Davids linksback te laten spelen, die bijt zich toch altijd vast in een tegenstander en snel is die ook nog.

Je vergeet een Back.... Urby Emanuelson! V Bronckhorst heb ik nooit erg goed gevonden maar brengt aanvallend wel wat mee, daarom speelt ie ook bij Barca, en Kromkamp vind ik persoonlijk een goeie back. Zie niet wat daar nou mis mee is
 


OWNED :W:W

Ik maak hem zo nog wel ff per dag, dat wilde ik maandagavond nog ff doen maar toen kwam spuiten en slikken
 
Nederland - Ivoorkust / Woensdag 21 Juni 2006 om 18:00

Nederland - Argentinie / Woensdag 21 Juni 2006 om 21:00
Ivoorkust - Servie & Montenegro / Woensdag 21 Juni 2006 om 21:00

foutje denks?
 
Ik wil zoiezo naar een wedstrijd van het Nederlands elftal, ff zien hoe ik aan een aantal kaartjes kan komen

En al dat geblaat over jonge spelers die thuis moeten blijven, seedorf en davids bakken er de laatste tijd niks van bij Oranje..

Het moet een hechte groep worden, met JONGE spelers !
 
Maja het moet wel draaien anders krijg je hetzelfde als bij ajax @ the moment!En op het WK kun je je geen fouten permiteren!En al helemaal geen 3!In vorm of niet je moet gewoon veld minuten hebbben aan bank spelers heb je niks in het NL elftal,maar alles kan veranderen!Het duurt immers nog een half jaar.

Enne over die tijden daar kom je wel overheen toch het zal in de loop van de tijd wel aangepast worden,Rene gaat er ook me aan de gang geloof ik
 
Hier Het dagen overzicht !!!

Dagen Overzicht WK 2006 Duitsland


Vrijdag 9 Juni 2006

18:00 Duitsland - Costa Rica
21:00 Polen - Ecuador

Zaterdag 10 Juni 2006

15:00 Engeland - Paraguay
18:00 Trinidad & T. - Zweden
21:00 Argentinië - Ivoorkust

Zondag 11 Juni 2006

15:00 Servië & Montenegro - Nederland
18:00 Mexico - Iran
21:00 Angola - Portugal

Maandag 12 Juni 2006

15:00 Australië - Japan
18:00 Verenigde Staten - Tsjechië
21:00 Italië - Ghana

Dinsdag 13 Juni 2006

15:00 Zuid-Korea - Togo
18:00 Frankrijk - Zwitserland
21:00 Brazilië - Kroatië

Woensdag 14 Juni 2006

15:00 Spanje - Oekraïne
18:00 Tunesië - Saudi-Arabie
21:00 Duitsland - Polen

Donderdag 15 Juni 2006

15:00 Ecuador - Costa Rica
18:00 Engeland - Trinidad & T.
21:00 Zweden - Paraguay

Vrijdag 16 Juni 2006

15:00 Argentinië - Servië & Montenegro
18:00 Nederland - Ivoorkust
21:00 Mexico - Angola


Zaterdag 17 Juni 2006

15:00 Portugal - Iran
18:00 Tsjechië - Ghana
21:00 Italië - Verenigde Staten

Zondag 18 Juni 2006

15:00 Japan - Kroatië
18:00 Brazilië - Australië
21:00 Frankrijk - Zuid-Korea

Maandag 19 Juni 2006

15:00 Togo - Zwitserland
18:00 Saudi-Arabie - Oekraïne
21:00 Spanje - Tunesië

Dinsdag 20 Juni 2006

16:00 Ecuador - Duitsland
16:00 Costa Rica – Polen
21:00 Zweden - Engeland
21:00 Paraguay - Trinidad & T.

Woensdag 21 Juni 2006

16:00 Portugal - Mexico
16:00 Iran - Angola
21:00 Nederland – Argentinië
21:00 Ivoorkust - Servië & Montenegro

Donderdag 22 Juni 2006

16:00 Tsjechië - Italië
16:00 Ghana - Verenigde Staten
21:00 Japan - Brazilië
21:00 Kroatië - Australië

Vrijdag 23 Juni 2006

16:00 Saudi-Arabie - Spanje
16:00 Oekraïne - Tunesië
21:00 Togo - Frankrijk
21:00 Zwitserland - Zuid-Korea
 
ippeltje said:
Nederland - Ivoorkust / Woensdag 21 Juni 2006 om 18:00

Nederland - Argentinie / Woensdag 21 Juni 2006 om 21:00
Ivoorkust - Servie & Montenegro / Woensdag 21 Juni 2006 om 21:00

foutje denks?


Klopt ja heb m al aangepast in het dagenoverzicht
 

Nja. Jonge spelers kunnen erg goed zijn idd. Op een WK zie ik eigenlijk liever wat ervarenere spelers. Neem bijvoorbeeld Van Bommel. Die jongen heeft veel ervaring en kan nogeens erg goed voetballen ook. Zie ik liever dan zo'n jongkie die het talent wel heeft en goed kan voetballen, maar de ervaring mist. Op zo'n WK komt er erg veel druk te staan op de spelers. Op een Cocu bijvoorbeeld kun je dan vertrouwen.

En wat betreft Kalou. Op zich snap ik best hoor dat hij niet zomaar even een paspoort krijgt. Ben het er wel mee eens dat hij dezelfde procedure moet volgen als alle andere allochtonen die NL-er willen worden. Volkomen vreemd lijkt me dit niet. Puur en alleen omdat hij goed kan voetballen en dit WK mee wil spelen zouden we 'm zomaar een paspoort in de hand moeten drukken?
En denk niet dat ik denk dat Kalou een prutser is, want ik weet ook wel dat het een goede voetballer is en dat we deze zeker hard kunnen gebruiken. Het liefst zie ik Nederland natuurlijk ook wereldkampioen worden...

Nick.
 
Over Kalou,.. waarom is er anders een versnelde procedure mogelijk? Als hij niet in aanmerking hiervoor komt wie dan wel...! De ministers zijn o zo trots op Nederland, sportprestaties horen daar ook bij, als je daaraan bij kan dragen door een groot talent tot Nederlander te maken, dan lijkt me dat geen probleem. Alleen is het jammer dat de minister die daar over gaat, alleen maar bezig is met foute keuzes maken, iig zo komt het allemaal op mij over.

Wie gaat dr trouwens wereldkampioen worden volgens iedereen?