Het Nurburgring Topic!

Hoe druk is het daar nou op een gemiddelde (droge) zaterdag/zondag middag?

lijkt me erg gaaf maar heb niet echt zin om elke keer voorbijgeknald te worden, dan kijk ik alleen in me achteruitkijkspiegel en kan ik net zo goed keertje hard rijden rond de noord a hier.
 
Je moet ook niet gaan als half Zoetermeer daar op het standje ligt gepropt:D

Die fazanten lopen er ook wel rond ja. Maarja voorlopig doe ik t op 4 wielen dan win ik wel, of op me brommer die toch niet zo hard rijd:p

Maar als je op een rustig tijdstip komt is t best te doen, afgelopen zaterdag (naja zondag ochtend 6 uur was t eigenlijk al) stukje meegereden met rob (ken jij volgens mij ook) in ze 200sx er was helemaal niemand daar, dan kan je best even knallen:)
 
Last edited:
Blazen op de ring ja, ik quote mezelf even.

Hoe druk is het daar nou op een gemiddelde (droge) zaterdag/zondag middag?

lijkt me erg gaaf maar heb niet echt zin om elke keer voorbijgeknald te worden, dan kijk ik alleen in me achteruitkijkspiegel en kan ik net zo goed keertje hard rijden rond de noord a hier.
 
Laatste jaren is het erg druk geworden, niet alleen op de baan maar vooral er naast, echt kut. Veel teveel posers, toeristen etc.

Je eerste rondjes kun je beter op een doordeweekse dag maken, dan is het vaak nog leuk rijden. En liever eerst met de auto en dan pas met de motor, maar dat hoeft niet als je je lekker voelt op de motor :)
 
Laatste jaren is het erg druk geworden, niet alleen op de baan maar vooral er naast, echt kut. Veel teveel posers, toeristen etc.

Je eerste rondjes kun je beter op een doordeweekse dag maken, dan is het vaak nog leuk rijden. En liever eerst met de auto en dan pas met de motor, maar dat hoeft niet als je je lekker voelt op de motor :)

Dankje.
 
Als het ooit nog mooi weer wordt en het schooljaar is afgelopen is de planning dat ik er toch redelijk wat tijd ga doorbrengen, dus als ik iemand kan helpen, stuur maar een PM ;)
 
Hoe druk is het daar nou op een gemiddelde (droge) zaterdag/zondag middag?

lijkt me erg gaaf maar heb niet echt zin om elke keer voorbijgeknald te worden, dan kijk ik alleen in me achteruitkijkspiegel en kan ik net zo goed keertje hard rijden rond de noord a hier.

Ik ben een keer op een zondag geweest en dat was goed te doen. 1x een Z8 voorbij moeten laten. Nu waren we met ze 3-en. Gene achterin keek af en toe achterom, dan had de bestuurder alle rust om te rijden :)
 
Als je wilt weten hoe druk het op de parkeerplaats is op een mooie Zondag..dan moet je deze even bekijken :

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=z2sW5h4WjpM"]YouTube - Nordschleife Nürburgring Carpark[/ame]
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=8CF9YBRzyB0"]YouTube - Nordschleife Nürburgring Touristenfahrt[/ame]

Let wel, dit is op de parkplatz. Op de baan is het meestal wel wat rustiger maar dat ligt een beetje van je snelheid af. Als je nogal langzaam bent (geen ervaring bijv.) dan zal het nogal drukjes in je spiegels zijn :p Desondanks valt het goed te doen hoor, maar dat ligt helemaal aan jezelf.
 
Back
Top