Nordschleife/Nurburgring-meeting

Mij lijkt het ook wel vet om mee te gaan, ik wacht dan nog ff lekker met mn velgjes :) Eens fftjes kijken wat die leon van me doet op t circuit. Dr zit in ieder geval een knopje op, zodat ik Traction Control uit kan zetten (H) haha
 
Een zondag lijkt me het beste idee (toch? voor mij mag een zaterdag ook namelijk, maar sommigen zullen dan werken)...

17/06 of 24/06 of 01/07 (data open voor touristenfahrten, checked) is een mogelijkheid...

I.t.t. mijn startpost praat je hier over midden/eind Juni, i.p.v. Juli...
Kom opa, neem het roer.. Open een poll :D
 
omg allemaal noobs op de ring :X :p
Ga jij ook mee? Denk dat ik alleen over de ring ga als ik achter jou aan kan kruipen. Of iemand anders die de baan redelijk goed kent. Dikke lul dat ik daar alleen ga fietsen met allemaal M5's en Porsche's om me heen :rolleyes:
 
Ik ben er ook bij.......:) wel nog geen auto voor op de baan maja goed.... Trouwens Bart, jij rijd hier door mijn buurt dus we zouden eventueel samen kunnen fahren ;)
 
En by the way, als iemand met zijn dagelijkse auto op de baan gaat... doe aub het volgende niet na wat ik zondag zag:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pnAeJJKnw3o[/youtube]
 
Hehe ach dat gebeurt daar zoveel. Als je uit dat gat komt (Fuchsrohre) en je rijd omhoog richting Adenauer Forst, dan rechts blijven rijden totdat je aan je rechterkant de kerbs hebt en je links de bocht kunt inkijken, dan pas insturen. Stuur je vroeger in dan ga je sowieso al iets te hard en door de banking loopt je auto naar buiten toe, onderstuur + schrikreactie = rem = boem, of op z'n minst een kleine spin.
 
Back
Top