Nordschleife/Nurburgring-meeting

Bart Nrg Mc2

Well-Known Member
Voor de die-hards... we hebben enkele rijders hier, en een aantal mensen die het niet erg vinden een stukkie te rijden voor leuke auto's... Wie is geinteresseerd in een meeting @Nurburgring op een dag dat de ring open is voor publiek?

Datum is nog niet bekend, ik denk dat we ergens in Juli gaan landen volgens mijn inschattingen...

Ik ga i.i.g. :)
 
Advertisement - register to remove this

Ik ben er ook op 2 voorwaarden;
  • Ik moet vrij zijn, maar dat moet goed komen.
  • M'n fiets moet nog niet geknepen zijn voor die tijd.

Misschien leuk voor de motorrijders die gaan om samen te rijden?
 
Een zondag lijkt me het beste idee (toch? voor mij mag een zaterdag ook namelijk, maar sommigen zullen dan werken)...

17/06 of 24/06 of 01/07 (data open voor touristenfahrten, checked) is een mogelijkheid...

I.t.t. mijn startpost praat je hier over midden/eind Juni, i.p.v. Juli...
 
Een zondag lijkt me het beste idee (toch? voor mij mag een zaterdag ook namelijk, maar sommigen zullen dan werken)...

17/06 of 24/06 of 01/07 (data open voor touristenfahrten, checked) is een mogelijkheid...

I.t.t. mijn startpost praat je hier over midden/eind Juni, i.p.v. Juli...

Hmm 24/06 en 01.07 zit ik nog in buitenland :)
 
Voor mij maakt het niet zoveel uit (ik hoef niet zo ver te rijden)... Dan moet je wel op zaterdag aankomen, zondag rijden & naar huis bijvoorbeeld... Of zaterdagmorgen op tijd daar zijn, middagje rijden, pitten en zondag op je gemak terug (of eventueel nog rijden)...
 
Ik vind daar pitten ook een machtig idee. Za morgen daarheen, za middag rijden, za avond kachel worden. Zo uitslapen en op je gemak naar huis. Ideaal weekend imo :)
 
Klinkt goed... Of het slim is om een slaapgelegenheid collectief te boeken weet ik niet, dat wordt echt een gedoe imo... Sommige mensen willen luxe, sommige een tentje, anderen rijden liever naar huis...

Zullen we het trouwens ST-forummers only doen, of kan iedereen een (paar) vriend(en) meenemen? Ik denk dat de groep die je hiermee vormt sowieso niet groot is (10-15 man max), en degene die die mensen meebrengen ook wel liefhebbers zijn (je gaat geen weekend 7,8,9 uur) in de auto zitten om een beetje te klooien volgens mij...
 
Das waar, maar ik bedoel ook niet december ofzo, maar iets van september.
Met een beetje mazzel/broeikaseffect is het dan nog lekker weer.
 
Back
Top