Meeting Nordschleife motor/auto

Wann fahren wir nach Deutschland?

  • 16 & 17 juni

    Votes: 2 6.1%
  • 23 & 24 juni

    Votes: 1 3.0%
  • 30 juni & 1 juli

    Votes: 5 15.2%
  • maakt mij niet uit, ik ga mee!

    Votes: 6 18.2%
  • jullie zijn echt gestoord...

    Votes: 19 57.6%

  • Total voters
    33
Advertisement - register to remove this

Ik rij mezelf ws dood:D mij niet gezien... miss kom ik kijken, ff kijken welke datum het wordt. Maakt mij niet zoveel uit
 
Ik rij mezelf ws dood:D mij niet gezien... miss kom ik kijken, ff kijken welke datum het wordt. Maakt mij niet zoveel uit
Zelfde hier, kom ws wel kijken en biertje doen. Maar ga alleen rijden als ik achter iemand met ervaring aan kan doen, Erik ofzo..
 
Lijkt me wel lachen opzich!
Kan zelf alleen zowiezo 16/17 juni

Alleen eventueel ff de poll datum aanpassen: "31 juni & 1 juli" naar "30 juni & 1 juli".

Op 30 juni is trouwens TT van Assen, ff ter informatie.
 
Ik ben er waarschijnlijk ook wel bij, tis sowieso de planning om de weekenden daar te zijn :)

Voorrijden wil ik best doen, maar het is wel aan te raden om wat ervaring te hebben qua bochtentechniek ;). Ik wil ook best een auto rond sturen als jullie zelf niet durven hoor :p
 
Ik hoorde gister dan het in het weekend belachelijk druk is, vooral met een beetje zon.

Half europa trekt daar naartoe om rondjes te beren.

Ik ga wel mee, maar kijk even hoe druk het daar is, als er een gaatje is brand ik wel een rondje :)
 
Volgens mij is 31 juni & 1 juli als winnaar uit de bus gekomen. Helaas kan ik dan niet, wegens een oefening in Spanje :z
 
Back
Top