IJskart Meeting

Welke datum komt jou het beste uit?

  • Zaterdag 22 mei

    Votes: 2 9.1%
  • Zondag 23 mei

    Votes: 3 13.6%
  • Zaterdag 29 mei

    Votes: 2 9.1%
  • Zondag 30 mei

    Votes: 11 50.0%
  • Geen van allen

    Votes: 4 18.2%

  • Total voters
    22

Shane

A.k.a. Podolski
Heren,

Aangezien het voorjaar er weer aankomt (hoop ik althans:p) is het weer eens tijd voor een meeting..

Misschien is het een leuk idee om dit te combineren met IJskarten in de Uithof. (www.deuithof.nl)

Dit gaat 1 april (nee geen grapje) weer van start, en ik wordt daar "manager" om het zo maar even te noemen. Dus ik kan waarschijnlijk wel wat leuks regelen.

Ik zat dus te denken aan een meeting vooraf (waar maakt niet zo veel uit), daarna 3 heats ijskarten en vervolgens ergens eten met z'n alle. Nu kunnen we wel op de Uithof gaan eten, maar dat is niet te nassen:p dus het lijkt me een beter plan om dan ergens op kijkduin of scheveningen een happie te gaan eten!

Laat maar weten of er geintresseerde zijn, en wanneer het beste uitkomt voor iedereen.

Ik zat zelf te denken aan eind Mei?

Ik hoor het wel!
 
Advertisement - register to remove this

Uiteraard ben ik er dit keer ook bij. Alleen moet iedereen ook echt komen, wanneer die zegt dat hij komt. Want het reserveren van de plaatsen kost bakken met geld als er vervolgens niemand komt opdagen.
 
Ik zal even wat data toevoegen aan de begin post!

kosten zijn uit mijn hoofd 17,50 per heat, en 35,- voor 3 heats.. maar pin me hier niet op vast!

Aanbetalen is inderdaad een goed idee.. denk dat ik het ook op die manier ga doen!

Edit: Hoe voeg je een poll toe?:p

Edit 2: laat maar:p
 
Back
Top