This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

12??? Was dat maar zo.. Vorig jaar Calella was 24 uur

Mn broertje van de week Blanes in 25 uur :X

ik heb ook al aardig wat gevlogen in mijn leven:

3 x florida
5 x portugal
6 x turkije
2 x kreta
2 x spanje
1 x tunesie

en na 1 augustus kan ik daar 1 x spanje bij op tellen

Bulgarije was wel cool. cocktails 2.50, bier 50 cent per halve liter. wel hoog (dronken) 17 jarige niveau bij t uitgaan wat voor leuke taferelen zorgde. wat dat betreft is t t nieuwe salou. die wijven kwamen alleen maar om zoveel mogelijk pik te eten. Gelukkig was ik met mn gf .

Nu is het nog goedkoop, over een paar jaar betaal je gewoon de toeristen prijs.
En dat is dan weer een nadeel..

12??? Was dat maar zo.. Vorig jaar Calella was 24 uur

Mn broertje van de week Blanes in 25 uur :X

Dan weet die buschauffeur de weg toch niet.
Want Benidorm ligt stukken verder en dat doe je in 22/23 uur
Salou ligt ook stuk verder als Callella en blanes en dat je in 17/18 uurtjes

Vroeger ooit eens met de bus naar Salou geweest, was 22 uur ongeveer. Is 1700km ongeveer, dus met gemiddeld 100 km/h, 17 uur, naja gemiddel 100 red je nooit; uurtje avondeten, nog wat andere stops en evt. file, lagere snelheden in salou en utrecht, dus zit je zo op 20 - 24 uur.

Kos was nice, wel vrij weinig gedaan uiteindelijk S'avonds wel wat rond gefietst, oa die heet water bron waar je kapodt ging van de zwavellucht. Fijne col van de 3e categorie trouwens. Relaxt appartement zaten wij, klein complex en toffe eigenaar. Mooie vakantie dus

Ik ging idd helemaal kapodt bij dat baltic beach of jungle beach veel goede topless units voorbij zien komen, niet verkeerd wat dat betreft alleen wel spastisch dicht op elkaar liggen daar.

Hoezo lennox, onsamenhangend verhaal ofzo?

Juist, op zich grappig maar gaat er ook snel vervelen, hij weet ze trouwens wel uit te kiezen. Jungle beach heeft ook zo'n iets te brede gastheer, maar die gooit weer niet met water.

Ik ging idd helemaal kapodt bij dat baltic beach of jungle beach veel goede topless units voorbij zien komen, niet verkeerd wat dat betreft alleen wel spastisch dicht op elkaar liggen daar.

Hoezo lennox, onsamenhangend verhaal ofzo?

Tarzan beach met die leipe Tarzan