This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

ik heb ze helaas niet gevonden...

Les Quinze Nits op de Placa Real Heb er al een paar keer gegeten, uitstekende prijs kwaliteit verhouding maar het is dan ook niet zo duur. Wil je echt catalaans eten dan is Bar Mut top. Voor de wat toffere, niet toeristische horeca moet je sowieso niet rond de Ramblas zijn. Rond de Passeig de Gracia en Diagonal is het te doen, ook bij de olimpische haven zitten de hippe tentjes.

Ligt er aan wat je zoekt, maar ik zou misschien liever naar Lloret gaan, gwn veel groter met meer discotheken enz enz...

Voor een 1e keer met vrienden weg is blanes wel een goede keus, zoniet dan zou ik zoals eerder gezegd eerder naar een andere bestemming gaan, lloret was bij ons iig ERG goed bevallen!

ja zo'n idee heb ik ook.
Wij waren in lloret op vakantie, ook 1 avond naar blanes gweest, ja je hebt echter veel minder keus qua uitgaan.
Maar als je daar met een gezellige groep bent kun je daar ook schik hebben hoor
maar je moet gwoon ook ff kijken in lloret als je daar toch in de buurt bent

Mijn zomerplannen dit jaar...

- Morgen naar een weekendje circuit Hockenheim.
- Eerste 2 weken van augustus een roadtrip richting Kroatie
- Half september een weekendje barcelona

Ik heb geen klagen 8)

wij hebben pas kuttijden

heen: 17.20

terug: 7.30

2 dagen kwijt :X

Jullie hebben op de heenweg tenminste nog een avond, wij vliegen heen om 21:00 :S.

Terug dan weer wel om 16:00 dus is btr

Vlieg morgen overigens, zin iiiiiiin :W

Turkije
05:00 heen....
21:25 terug... :W

Italie
heen en terug om 14:30...

5.00 heen gaat nog, 21.25 vind ik echt ruk, moet je 's ochtends al je hotel uit en kan je nog een hele dag rond gaan lopen :X

5.00 heen gaat nog, 21.25 vind ik echt ruk, moet je 's ochtends al je hotel uit en kan je nog een hele dag rond gaan lopen :X

Prima toch, koffers in het hotel laten, en gewoon naar het strand gaan, je heb gewoon nog een hele dag, echt :W.

Vloog vorig jaar ook pas laat terug van Mallorca, heb me kapot verveelt, strand heb ik vrij snel gezien op zo'n dag

vorig jaar vlogen we tegen 6uur smorgens na lloret, gingen we avond ervoor met laatste trein na schiphol....
lekker pilzen daar, toen lam int vliegtuig, niet echt een aanrader ;s

Ik vertrek rond half 4 's middags en vlieg terug om 11:00 oid. De heenvlucht mocht wel eerder. De terugvlucht vind ik prima. Na twee weken kijk je er toch naar uit om terug te gaan. De hele dag zeulen, zweten en shit vind ik dan niets.

De laatste keer dat ik terugvloog vanuit lloret was echt niet normaal. Om 5 uur moesten we de bus hebben. Dan even om 5 uur in je kamer komen van uitgaan en je koffer nog in moeten pakken. Om 5 over 5 dan toch nog vertyft in de bus zitten. 8P

Ik ga lekker 2 weken genieten van de Pyreneen, lekker camping pakken 50 kilometer boven Barbastro (spanje). En ws ook nog wel paar daagjes Lloret, Blanes of Salou doen.

En met de auto..