This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

Ja een maat van mij is vorig jaar januari meegeweest na Brazilie met zijn poot in het gips. Ging goed. Alleen op het strand klote enzo...

9 juli voor 8 daagjes naar Bodrum met gf
24 Juli voor 10 daagjes Italie (2 dagen rome, rest Rimini) met vrienden *D
10 augustus voor 10 daagjes Cyprus met gf (app + zwembad van schoonvaders) :W

Goeie planning iig 8)

Ik alleen 2 weekjes naar turkije, miss daarna ( als ik nog geld heb ) met gf iets doen ofzo, maar zal niet veel speciaals meer worden

Om 2 vliegen in 1 klap te slaan. Ik brak op Kos mijn arm en heb daar hele vakantie in gips gezeten. Kos-Stad is wel aardig, maar je moet er echt heengaan voor Zon,strand, luieren.

Om 2 vliegen in 1 klap te slaan. Ik brak op Kos mijn arm en heb daar hele vakantie in gips gezeten. Kos-Stad is wel aardig, maar je moet er echt heengaan voor Zon,strand, luieren.
Die vakantie zal je dan wel goede herinneringen aan over hebben gehouden :x Maar ik ga met m'n vriendin dus een paar keertjes stappen is wel tof maar het hoeft niet volgas zuipen te worden. Nog dingen die je zeker moet doen/zien?

Er is weinig te zien. Wij zaten niet in Kos-stad zelf, dus dan is het wel leuk om met scootertje daarheen te rijden. Overigens wel gelachen daar met die arm. Kwam bij particuliere arts die al ramhard aan de coctails zat. Kreeg gips dat echt als lood woog. Op zo'n rubberen band beetje op zee drijven en die raakte lek. Hele gips nat en begon af te brokkelen. Met hansaplast bij elkaar getaped. Bij terugkomst in NL konden ze geen wijs uit de Griekse aantekeningen en tevens was het verkeerd gezet :+.

Hahah malloot Maar als je het goed vindt houd ik m'n botten heel. Daar verder geen cultuur te snuiven oid?

Hahah malloot Maar als je het goed vindt houd ik m'n botten heel. Daar verder geen cultuur te snuiven oid?

Cultuur, jazeker. De oudste boom van Europa (zegt men) waar Hippocrates onder gezeten heeft. Die staat ergens in het centrum.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hippocrates_van_Kos

Verder een leuk kasteeltje (meer een dorre boel) wat goed met scooter of jeep te bereiken is.

Dan zijn er nog van die zwavel thermen waar elke toerist in gaat liggen, mij niet gezien, echt een rotte eieren lucht kwam er vanaf.

Als je in Kos-stad zit, moet je zeker ff naar de andere kant van het eiland, daar is zo'n baai waar je goed kan windsurfen.

Verder moet je nog een 'berg' op waar een leuk dorpje ligt.

Meer kan ik niet bedenken eigenlijk, gewoon bakken aan het strand, door Kos lopen en beetje stappen.