This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote ''(zomer)vakantie 2008-2009'' topic

Goeie keuze, ik ben er vorig jaar geweest. Via transavia.com een goede deal gedaan toen, 150 e heen en terug incl. Appartementje voor 80e pp.

2 weken Siofok Hongarije met 14 man in de zomervakantie...ben benieuwd

Nice, ben ik ook geweest! Neem zeker een kijkje in de Palace, goeie discotheek! :W
Zit je in een hotel of in een camping?

Ik zat in Hotel Ramona. Vlakbij de Watertoren waar je nog wel meer over zal horen.

Goeie keuze, ik ben er vorig jaar geweest. Via transavia.com een goede deal gedaan toen, 150 e heen en terug incl. Appartementje voor 80e pp.

80e pp? per nacht?

btw, top dat je transavia noemde, is bij hun prijs een koffer inbegrepen?

zelfde geld voor KLM, via budgetair was die ook goedkoop, ik neem aan dat je ook niet hoeft te betalen voor een koffer net zoals bij RyanAir?

tering mn pink slaapt, lastig om shift in te drukken

Nice, ben ik ook geweest! Neem zeker een kijkje in de Palace, goeie discotheek! :W
Zit je in een hotel of in een camping?

Ik zat in Hotel Ramona. Vlakbij de Watertoren waar je nog wel meer over zal horen.

Wij zitten in een vrijstaandhuis voor 14 personen incl bar met TAP, zwembad en andere luxe benodigdheden Dus ik denk dat wij ons wel gaan vermaken

Heb al meerdere mensen over the Palace gehoord dat is daar zo ongeveer the place to be is het niet?

Weet ik eigenlijk niet meer precies, maar die 80e pp was niet per nacht. Was een 2kamer ding waar we met zn 3-en inzaten, volgens mij omgerekend toen 80e per persoon per week.

We hadden alleen geen warm water (stekker vd boiler was kapot en we waren te lui een nieuwe te halen), we zaten in een vrij louche buurt (wel in de buurt van het centrum / ramblas) tussen allerlei plaatselijke bevolking die gewoon een appartement huurde daar. Was wel tof. Vaag cafetje nog onder het appartement met alleen maar locals.

Oke ja ik betaal nu 250 euro voor 7 dagen in een aardig hotel (mn vriendin wou niet in een hostel geloofk )
En dan vliegkosten erbij, zal wel rond de 225 euro uitkomen denk ik. Redelijk duur voor mijn doen, maarja alst maar lekker weer is enzo, zal wel leuk worden

vakantie geboekt naar Sunny Beach (Bulgarije) met me vriendin, en een kamaraad en die vriendin.

is even kijken of het daar beetje toff is.

toevallig nog meer mensnen? of ervaringen?

nou, er waren geen dronken hagenezen die je tegen de grond moet trappen net als in kreta

maar tis wel leuk en goedkoop daar. als je gewoon wilt chillen en af en toe uitgaan is t prima vertoeven daar.

blijf heel de vakantie lekker in thuis in mn kot. Beetje werken en veel boulevard chillen, varen, en natuurlijk chickies checken op het strand in vlissingen.8)

nou, er waren geen dronken hagenezen die je tegen de grond moet trappen net als in kreta

maar tis wel leuk en goedkoop daar. als je gewoon wilt chillen en af en toe uitgaan is t prima vertoeven daar.

haha gelukkig was jij degene die ging rennen

mooie tijden!

10 dagen oostblok voor 220€ incl busreis, slaapplaats en 10 dagen eten !

7 dagen Budapest.

I love het oostblok!

over 2 weken heerlijk in Egypte zitten 8)

Waarschijnlijk in de zomer 1,5 week naar Kroatie, me ouders zitten daar 3 weken en het najaar nog ergens een keer een vakantie ri. Indonesie ofzo.