Heb een hotel geboekt in Barcelona voor een week, met mn vriendinnetje, nu nog een vliegreis met RyanAir. Mijn vriendin wil graag boeken want die stresst altijd als iets nog niet geregeld is, maar ik vraag me af of er in de zomervakantie ook leuke aanbiedingen zijn? Ga in het hoogseizoen, en als ik nu boek betaal ik 200 euro p.p. retour, maar stel voor dat het goedkoper wordt, dan wordt ik naar
2 weken Siofok Hongarije met 14 man in de zomervakantie...ben benieuwd
Goeie keuze, ik ben er vorig jaar geweest. Via transavia.com een goede deal gedaan toen, 150 e heen en terug incl. Appartementje voor 80e pp.
Nice, ben ik ook geweest!Neem zeker een kijkje in de Palace, goeie discotheek! :W
Zit je in een hotel of in een camping?
Ik zat in Hotel Ramona. Vlakbij de Watertoren waar je nog wel meer over zal horen.
80e pp? per nacht?
btw, top dat je transavia noemde, is bij hun prijs een koffer inbegrepen?
zelfde geld voor KLM, via budgetair was die ook goedkoop, ik neem aan dat je ook niet hoeft te betalen voor een koffer net zoals bij RyanAir?
tering mn pink slaapt, lastig om shift in te drukken
nou, er waren geen dronken hagenezen die je tegen de grond moet trappen net als in kreta
maar tis wel leuk en goedkoop daar. als je gewoon wilt chillen en af en toe uitgaan is t prima vertoeven daar.