Ben ook 2 keer in Marmaris geweest, leuk stadje met uitgaan en evt wat excursies ect.
Voordeel wat Turkije heeft tov spanje of griekenland is dat het leven goedkoper is.
Dingen als excursies of het huren van een bootje/waterscooter ect scheelt echt veel geld.
Handig in turkije zijn ook die dolmusbusjes, die kosten bijna niks en komen af en aan, die brengen je overal heen en je kan uitstappen waar je wil als je even roept.
Nadeel is winkelen in Turkije.. Ik vond het opgegeven moment vervelend dat elke winkel eigenlijk hetzelfde verkoopt (dus de nette imitatie shit.)
Die verkopers blijven je ook maar roepen en zeuren dat je naar binnen moet komen.
Een Gf zal het wel leuk vinden met al die tasjes en shit. (de mijne wel iig
)
Ik ben wel altijd huiverig voor het eten in Turkije, wij zitten in turkije meestal in de All in resorts.
Ik ga wel altijd met het idee dat je niet de hele dag hoeft te verblijven in zo'n hotel.
(je heb dus van die mensen die verplicht de hele dag elke snack of maaltijd willen bijwonen en verder aan die tap hangen omdat ze anders hun geld er niet uitkrijgen.)
Mallorca vond ik wel een erg mooi eiland (niet verwacht). Qua uitgaan is het niet veel bijzonders en in de dorpjes en stadjes ben je snel uitgekeken.
Tenerife is een mooi en leuk eiland en betaalbaar in het dagelijks leven.