This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote ''(zomer)vakantie 2008-2009'' topic

vertel eens wat meer over marmaris andere vriendengroep ging daarheen en misschien dat ik met hun meega..

Euhmm..

Naja ik zat 100 meter vanaf Bar Street ( Weet de naam van het hotel alleen niet meer ) dus was echt relaxt.

Je moet niet teveel van het uitgaancentrum af gaan zitten want dan zit je elke avond met zo`n tyfustaxi heen en weer te crossen.

We zaten wel zo`n 10-15 min van het strand af. Maja hier ben je zo, we liepen door dat winkelcentrum heen daar en dan stukje over de boulevard en dan was je er .. Naja wij zijn er maar 1 x geweest, dat strand is 15 meter breed ofzo, en ligt vol met 2039392 ligbedden met parasol.

Wij zijn zelf gewoon relaxt bij t zwembad vant hotel gebleven ( wat bijna iedereen deed )

Eten kan daar ook goed, zitten wat NLse restaurants, maar over t algemeen zijn ze allemaal goed te doen. Je kan flink veel eten en zuipen en dan ben je meestal rond de 12-15 eu PP kwijt.

Hoop dat je hier wat aan heb

Oja, vergeet trouwens geen bootreis te maken als je met een grote groep bent! Schijnt erg tof te zijn. Wij hadden het niet gedaan aangezien we met ze tweeën waren ( Zouden eerst met 4/6 maar iedereen haakte af .. )

Wat ziet iedereen toch in dat Chersonissos? Ben er een keer geweest, maar dat is toch wel zon pauper locatie. Starbeach vol met mooib0is, en het gewone strand is om te huilen

Dit jaar waarschijnlijk naar Mallorca of iets in dien trand.

Ik vond Mallorca achter om te huilen... Enige goeie tent is BCM, maar dat ligt weer een dik half uur van de plek waar de meeste Nederlanders zitten.

Veronica, Shooters, MTV, 538, ik hield het er niet langer uit dan 2 uur.

Ik blijf zweren bij Kos!! 2 jaar achter elkaar prima vermaakt. Genoeg vrouwen daar Tevens niet zo massaal. Prima vertoeven daar

Marmaris

Uitgaan is goed vet ( en duur maja dat is het in Chersoasos/Lloret ook ) .. Kosten voor een app/hotel valt best mee.

Prijzen zijn idd niet buitensporig zoals veel over Marmaris zeggen. Je moet wel opletten met bestellen, maar het vrij goedkope Efes bier is prima te drinken en overal hadden ze dat wel.

Veel is ook afhankelijk van de tent waar je uitgaat, er is echter keuze genoeg. De barstreet is redelijk groot.

Met het eten moet je ook opletten, bij sommige tenten ga je namelijk goed aan de reeszz na het eten. Maar er zitten ook echt goede restaurantjes tussen, en het is altijd erg goedkoop.

Het strand is wel flink kut, veel stenen en het zand veel te heet.

Ik vond Mallorca achter om te huilen... Enige goeie tent is BCM, maar dat ligt weer een dik half uur van de plek waar de meeste Nederlanders zitten.

Veronica, Shooters, MTV, 538, ik hield het er niet langer uit dan 2 uur.

Het uitgaan is er inderdaad niet echt bijzonder, gewoon zoals het in Nederland ook is. Discotheken in El Arenal zijn ook allemaal erg klein. De Aladin Kebab is dan wel een dikke plus, echt goddelijke broodjes na het uitgaan :W:W:W

Het strand is er erg relaxt verder.

Ben ook 2 keer in Marmaris geweest, leuk stadje met uitgaan en evt wat excursies ect.
Voordeel wat Turkije heeft tov spanje of griekenland is dat het leven goedkoper is.
Dingen als excursies of het huren van een bootje/waterscooter ect scheelt echt veel geld.
Handig in turkije zijn ook die dolmusbusjes, die kosten bijna niks en komen af en aan, die brengen je overal heen en je kan uitstappen waar je wil als je even roept.
Nadeel is winkelen in Turkije.. Ik vond het opgegeven moment vervelend dat elke winkel eigenlijk hetzelfde verkoopt (dus de nette imitatie shit.)
Die verkopers blijven je ook maar roepen en zeuren dat je naar binnen moet komen.
Een Gf zal het wel leuk vinden met al die tasjes en shit. (de mijne wel iig )

Ik ben wel altijd huiverig voor het eten in Turkije, wij zitten in turkije meestal in de All in resorts.
Ik ga wel altijd met het idee dat je niet de hele dag hoeft te verblijven in zo'n hotel.
(je heb dus van die mensen die verplicht de hele dag elke snack of maaltijd willen bijwonen en verder aan die tap hangen omdat ze anders hun geld er niet uitkrijgen.)

Mallorca vond ik wel een erg mooi eiland (niet verwacht). Qua uitgaan is het niet veel bijzonders en in de dorpjes en stadjes ben je snel uitgekeken.
Tenerife is een mooi en leuk eiland en betaalbaar in het dagelijks leven.

Last edited:
come look in my shop..
steekt hoofd naar binnen...
trekt hoofd terug..
yeah nice shop.. en wandeld door.

( kan je ze serieus kwaad mee maken )

of alleen de muren van de winkel bekijken,
wil ook wel werken

Ik ben een paar jaar geleden in alanya geweest, eerste avond honger en dus snel ff wat eten vlak bij het hotel, hadden we nooit moeten doen, 2 man 3 dagen ziek zwak en misselijk

In het centrum bij de kroegen zeg maar hebben we verder echt goed gegeten voor een heel degelijke prijs.

Klopt ja, daar zitten ook een paar 'Nederlandse turken' zeg maar , die hebben daar in de zomermaanden een restaurantje.

Gister even samengekomen met wat vrienden om te praten over wat we nou gaan doen deze zomer. Zaten te twijfelen tussen Cherssonisos, Mallorca of Kroatie (waar een andere groep vrienden van ons zit), uiteindelijk is dit het geworden . Plannen zijn om dus in een week naar Kroatie te rijden met een huurauto/busje, daar een weekje te blijven en dan in 1 of 2 dagen rechtstreeks terug. Het hele plan staat nog in de stijgers, maar globaal wordt het dit ongeveer.

Heeft iemand nog tips over de betreffende steden die we aandoen, of nog andere steden die we echt moeten zien?

Heb ik afgelopen jaar ook gedaan...

Busje huren en vervolgens een dikke 2 weken richting Kroatië.
Erg goed bevallen!

iemand nog suggesties voor Lloret? Appartement graag..

Boleropark helaas al vol

wij zaten 2 jara geleden in condado, wel stukje lopen naar het centrum mja wen je wel aan

dit jaar mallorco of alanya wat is leuker? vorig jaar chersonissos gweest

Ik ga 26 juni voor 8 dagen naar Kreta, en 2 weken later waarschijnlijk nog 8 dagen naar Spanje, welke plaats etc is nog niet zeker.

Wij zoude eerst naar mallorca gaan 1 stakker uit onze groep kon t niet betalen.. dan maar lloret :X.. ik weet t, veel minder natuurlijk mja..

Kan ermee door..

Wilde eigenlijk naar Els lloret gaan, maar 4 en 5 persoons app waren vol.. Nu toch maar gekozen voor 3 3-persoons appartementen..

Ben benieuwd, nooit in spanje geweest

edwino, ik zou kiezen voor mallorca, gemiddelde leeftijd is iets hoger als de 15/16 jaar in alanya

Nu ben ik niet zo'n feestbeest maar ik vond Kreta echt kut. Ik zat toen in Malia en werd bijna dood gereden door engelsen op quads. Om al helemaal niet over Chersonissos te beginnen.
Wat een lelijke en gewoon niet leuke stad.