Het Grote Wintersport topic #2

Status
Not open for further replies.
Ja echt een prima board, schoenen alleen niet tevreden over. Mn linker is te krap. Daar heb ik nu een blauwe nagel van... Dus die probeer ik om te wisselen voor 1 maat groter. Rechts zat ie perfect, dus die moet ik dan maar met extra sokken gaan opvullen ofzo.
 
Om ook maar eens wat foto's van vorige week te posten :)

[Ir]http://i1.tinypic.com/29yh4kz.jpg[/Ir]

Rusten moet ook gebeuren :p
[Ir]http://i8.tinypic.com/2iszd4l.jpg[/Ir]

Als ik nog foto's van ander toestel heb post ik ze wel.
 
godverrefokkingdommezeg:eek:


dat ziet er wel heel chill uit zeg:~:W
zo'n freshtracks pas is wel gull, lekker bijna alleen de eerste strepen trekken8)

geen poeder actie foto's? daar kun je wel ultiem poeder rijden. gewoon liften die omhoog gaan op hele poeder flanken. niks omhoog hiken om poeder te kunnen rijden.

ben vandaag met me pa ff wezen poederen, alleen geen camera mee :(

Heb nu wel me board ingeruild voor freeystyle ski's, dus als we de camera niet vergeten post ik morgen weer wat vette pics :)
 
Last edited:
vorige week in Solden geweest <knip>

2i6l2xz.jpg

Komt me bekend voor, alleen toen lag er wat minder sneeuw... :p

http://www.badongo.com/pic/481803

Gister btw teruggekomen uit Wilder-Kaiser Brixental en wij hadden van het weekend ook alles groen naast de piste, maar zondagavond en maandag flink gesneeuwd (30-40cm) dus dat was toch wel lekker... Ik wil weer terug! :'(
 
Ja echt een prima board, schoenen alleen niet tevreden over. Mn linker is te krap. Daar heb ik nu een blauwe nagel van... Dus die probeer ik om te wisselen voor 1 maat groter. Rechts zat ie perfect, dus die moet ik dan maar met extra sokken gaan opvullen ofzo.

misschien idee om te kijken of je de binnenschoen los kan kopen.

@ gearox:
waar is dat?:eek: ligt best veel sneeuw
 
Oostenrijk, Ischgl :).

Op de piste was de sneeuw naar omstandigheden super, alleen zag je onder in het dal al wat droge plekken ontstaan naast de piste.
 
ff een vraagje:

Weet iemand misschien nog (ski)films waarin Tanner Hall, Simon Dumont en/of Pep Fujas in spelen? bvd
 
dat zou helemaal mooi zijn idd8)

ik vind de uithof prima, is toch niet zo ver voor me.
hoe zit het daar met het funpark(je)? is dat een beetje open of net als bij snowworld de helft van de tijd dicht omdat er lesje op de piste zijn.
we moeten natuurlijk wel een beetje kunnen springen met ze allen:D

Zo ik ben ook weer terug. Was best te doen in Tsjechie, ondanks dat ik 2 weken ervoor was verwend door Gerlos. Maargoed..

Ja funpark is er altijd wel.. Vind de nieuwe baas alleen maar leuk. Als we even wachten en wat meer in mei wat afspreken dan staat er nog veel meer. ( lees: de hele baan vol) dus tegen die tijd moeten we maar eventjes kijken.
 
Ik ben afgelopen week naar Tsjechië geweest. Erg lag genoeg sneeuw om goed te boarden...Er lag zo'n 40cm (echt sneeuw!)
 
Ik ben afgelopen week naar Tsjechië geweest. Erg lag genoeg sneeuw om goed te boarden...Er lag zo'n 40cm (echt sneeuw!)

Bij mij ook in Tsjechie.. ik verwachtte er weinig van maar het is uiteindelijk nog best vet geworden..

DSC02000.jpg
 
foto´s van zell am see, en kaprun, en maiskogel in gebied europa sportregion

1.jpg

bovenop de gletsjer
2.jpg

3.jpg

4.jpg
l
lekker veel sneeuw...
5.jpg

warm..
6.jpg

soort off piste
 
zijn er hier wel is mensen wezen skieen richting de scandinavische landen ?
m'n ouders begonnen er van de week over...maja volgens mij is alles daar totaal anders dan bv in oostenrijk ?
 
zijn er hier wel is mensen wezen skieen richting de scandinavische landen ?
m'n ouders begonnen er van de week over...maja volgens mij is alles daar totaal anders dan bv in oostenrijk ?

Ik ben niet vorig jaar, maar het jaar daarvoor naar Noorwegen geweest, Trysil heette het.

Is er wel chill, ik vind het wel redelijk vergelijkbaar met alpenlanden, behalve dan dat het minder hoog is, de pistes zijn allemaal focking breed, en het bier is net ff duurder
 
Ik ben niet vorig jaar, maar het jaar daarvoor naar Noorwegen geweest, Trysil heette het.

Is er wel chill, ik vind het wel redelijk vergelijkbaar met alpenlanden, behalve dan dat het minder hoog is, de pistes zijn allemaal focking breed, en het bier is net ff duurder


En er is daar een zeer chill funpark, als dat je aantrekt :p
 
Zijn er hier toevallig nog (ex-) ski/snowboard leraren ??

Ik zit er serieus over na te denken om na me school een seizoen (of 2) les te geven in een wintersportoort. Maar daar heb je natuurlijk allemaal certificaten voor nodig, maar hoe/waar haal je die?

Het zou chill zijn als iemand mij kan helpen dmv eigen ervaringen en sites etc. (via dit topic danwel pm danwel msn danwel e-mail)
 
moet je mark. ff pm'en ofzo die is leraar.
heeft in het vorige topic t nog een keertje helemaal uitgelegd wat je nodig hebt etc. kun je ook ff doorzoeken:)
je kan sowieso even kijken op www.ski.nl
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top