Erik. Running 9 March 2006 #81 Geef mij maar een lekker stukje Biefstuk of Varkenshaas. Frituur vind ik maar niks. Btw. het allerliefst eet ik Spare-Ribs bij restaurant 'De hut' in Amsterdam :W.
Geef mij maar een lekker stukje Biefstuk of Varkenshaas. Frituur vind ik maar niks. Btw. het allerliefst eet ik Spare-Ribs bij restaurant 'De hut' in Amsterdam :W.
LOV3LY One Love....One Soul 9 March 2006 #82 oe, voor spareribs is toch c-kers wel de sparerib express aan te raden. altijd lekker vers, superlekker en nog lekker veel ook!!!
oe, voor spareribs is toch c-kers wel de sparerib express aan te raden. altijd lekker vers, superlekker en nog lekker veel ook!!!
Big-Jay Well-Known Member 9 March 2006 #83 Ik eet zo goed als alles, behalve de meeste groentes (zijn ook wel wat groentes die ik wel lekker vind).. Konijnenvoer is het 8P Hou veel meer van buitenlands eten :W
Ik eet zo goed als alles, behalve de meeste groentes (zijn ook wel wat groentes die ik wel lekker vind).. Konijnenvoer is het 8P Hou veel meer van buitenlands eten :W
FRANQ SENIOR USER 9 March 2006 #84 Erik. said: Geef mij maar een lekker stukje Biefstuk of Varkenshaas. Click to expand... :W
StuntSnuiver Slider Invasie! 9 March 2006 #85 ik krijg die groentes niet door men strot... Vind het gewoon niet te eten.... Net zoals die friese vlag dingen in een pakje die yogurt. Die harde stukjes daar in kan ik ook wel van kotsen....
ik krijg die groentes niet door men strot... Vind het gewoon niet te eten.... Net zoals die friese vlag dingen in een pakje die yogurt. Die harde stukjes daar in kan ik ook wel van kotsen....
JeroenS. ''T³'' Clown 9 March 2006 #86 spare ribs en patat oorlog speciaal ( met uitjes ) voor het leven :~ en die chinese troep is ook best lekker maar het moet TOTAAL niet scherp zijn anders ga ik al weer dood, ik kan echt NIET tegen scherp voedsel x|
spare ribs en patat oorlog speciaal ( met uitjes ) voor het leven :~ en die chinese troep is ook best lekker maar het moet TOTAAL niet scherp zijn anders ga ik al weer dood, ik kan echt NIET tegen scherp voedsel x|
JeroenS. ''T³'' Clown 9 March 2006 #87 ProjectRox said: Net zoals die friese vlag dingen in een pakje die yogurt. Die harde stukjes daar in kan ik ook wel van kotsen.... Click to expand... bolino is daarintegen wel weer lekker of vla met hagelslag kan ook:7
ProjectRox said: Net zoals die friese vlag dingen in een pakje die yogurt. Die harde stukjes daar in kan ik ook wel van kotsen.... Click to expand... bolino is daarintegen wel weer lekker of vla met hagelslag kan ook:7
Plakkie Manager 9 March 2006 #88 Misschien ook een idee om de food reports hier te plaatsen ipv nutteloze fototopic, net als vroegah
A.rnoldK Fryslân Membert 9 March 2006 #89 Ik krijg groente ook niet meer door mijn strot.....na dat mijn amandelen eruit zijn gehaalt lus ik het niet meer :S ...daar voor , at ik alles.
Ik krijg groente ook niet meer door mijn strot.....na dat mijn amandelen eruit zijn gehaalt lus ik het niet meer :S ...daar voor , at ik alles.
Big-Jay Well-Known Member 9 March 2006 #90 Dat is bij mij dus ook zo.. Tot mn 12e ongeveer at ik serieus alles wat maar enigzins eetbaar was Daarna begon ik ineens heel veel dingen niet meer lekker te vinden, waaronder dus bijna alle groentes..
Dat is bij mij dus ook zo.. Tot mn 12e ongeveer at ik serieus alles wat maar enigzins eetbaar was Daarna begon ik ineens heel veel dingen niet meer lekker te vinden, waaronder dus bijna alle groentes..
[5th]Tom. [5th]Rambo. 9 March 2006 #91 LOV3LY said: oe, voor spareribs is toch c-kers wel de sparerib express aan te raden. altijd lekker vers, superlekker en nog lekker veel ook!!! Click to expand... Dat bedrijf is v/d ouders van een maat van me. Echt te lekker voedsel idd :~
LOV3LY said: oe, voor spareribs is toch c-kers wel de sparerib express aan te raden. altijd lekker vers, superlekker en nog lekker veel ook!!! Click to expand... Dat bedrijf is v/d ouders van een maat van me. Echt te lekker voedsel idd :~
Bas Administrator Staff member 9 March 2006 #92 http://forum.scooterforum.net/forum/announcement.php?f=33 Iets te nutteloos...