Het "grote" wat eet jij het liefst topic!

Status
Not open for further replies.
Taco's / Tortillas / Fajita's / Burrito's

Mexicaans ruled de pan uit! (8P) En shoarma is ook lekker met een flinke bak verse zelfgemaakte (nouja, moeder dan:P) knoflooksaus :D

Laurens, ik eet van jongs af aan al groente.
Ik heb 't daarentegen nooit lekker gevonden; sterker nog, ben 't alleen maar minder gaan eten. Geef mij maar de buitenlandse keuken, met name Grieks en Italiaans.
Denk niet dat 't te maken heeft met netjes je bord leegeten; dat doe ik, maar met tegenzin.

Mexicaans is inderdaad heel erg lekker... :W

mijn ideale menu:

stevige uiensoep met kaas vooraf
Biefstuk met pepersaus / *HOT* spare-ribs (liefst een combo)
aardappeltjes met schil uit de frituur
kidneybonen in chilli saus
en een lekkere salade erbij

en een irish coffee na :W

Wiener Schnitzels :7 :D

schnitzel.gif

En ja ehm ik eet bijna alles wel, alleen geen rare groente bende :P

ZIPSP|Castrol said:
Laurens, ik eet van jongs af aan al groente.
Ik heb 't daarentegen nooit lekker gevonden; sterker nog, ben 't alleen maar minder gaan eten. Geef mij maar de buitenlandse keuken, met name Grieks en Italiaans.
Denk niet dat 't te maken heeft met netjes je bord leegeten; dat doe ik, maar met tegenzin.

dan weet ik het ook niet :D

Ik heb groenten altijd heerlijk gevonden! spruiten, broccoli, bloemkool... Maar ik weet wel dat het grotendeels aan de bereiding ligt. Als me moeder bloemkool maakt dan smelt ie zowat in je mond, als ik hem zelf maak dan kan je er iemand mee doodgooien :X

Olijven en champignons heb ik heeel lang smerig gevonden maar die eet ik nu ook volop :P

Bobi said:
Ik heb groenten altijd heerlijk gevonden! spruiten, broccoli, bloemkool... Maar ik weet wel dat het grotendeels aan de bereiding ligt. Als me moeder bloemkool maakt dan smelt ie zowat in je mond, als ik hem zelf maak dan kan je er iemand mee doodgooien :X

Olijven en champignons heb ik heeel lang smerig gevonden maar die eet ik nu ook volop :P

Hmm, champignons! :) En dan vooral de champignonnensoep van m'n moeder, met als extra wat tomaat en ham erin :~

Damn, ik ga maar terug verhuizen, thuis eet ik veel beter :rolleyes:

gaaaaadver!
als er iets vies is, zijn 't wel champignons!
Je begint met kauwen, dan is 't net een beetje rubber achter; dan veert 't zo in en opeens *splash*. spat dat ding open en komt dat ranzige smaakje je mond in :+

olijven daarentegen bij 't leven.

jezus ik vind echt zoveel lekker :P

tosti met curry
quarter pounder
turkse pizza
doner kebab
filipinos
bobotie
burritos
tacos
witlof met veel ham en kaas
biefstuk
beef wellington
blue band brood met pindakaas
zalm
speculaasjes
melk chocola
frikandellenbroodjes
bakkersroom broodje
pizza (hawai of tonijn)
vlaamsche friet

mja genoeg zo...dit zal ongeveer een kwart zijn :rolleyes:

k ga nu maar ff ete maken btw:P

JorneP said:
Oke, hou maar op :+ heb die dingen ook oooit eens geprobeerd :D Bheeeh :D precies wat jij nu zegt :D

:#

Dat is 't enige wat ik ook echt uit m'n eten haal, rest 'eet' ik wel altijd. Op spruitjes en witlof na, maar dat lust m'n ma ook niet +pippi+

Heineken, heel die frituur troep hoeft niet voor mij. :)

Verder ben ik gek op;

pasta's
nasi/kipkerry/teriyaki/etc
bijna alles wat met vis en schelpdieren te maken heeft
tosti
grapefruits/banaantjes/granny smiths/limoen/sweety/kiwi/mandarijntjes
hollandsche pot
gebraden kip :~ (altijd 1 haantje voor mij alleen)
kipfilet/biefstuk/schnitzel/verse worst
baguette uit de oven (home made)
pizza tonijn/hawaii
spareribs
broodje kebab (extra vlees, geen saus)

ik gebruik overigens nooit saus :p

ahja bij vass staat ook weer spul wat ik lekker vind.

Bij mij trouwens de enige groente waar ik nog net niet dood aan ga is gekookte witlof.. hurrrlll

Status
Not open for further replies.
Back