Het "grote" wat eet jij het liefst topic!

Status
Not open for further replies.
Laurens. said:
aah een "omg ik eet geen groente :r " huilbaby..

ik heb echt een frisse hekel aan lui die niks lusten, gore aanstellerij :L

als je dat denkt...
het gaat erom wat je LEKKER vind en niet wat je niet lust :)

maar groente is niet mijn favo eten op brocoly/boerenkool na ik ga liever voor de italiaanse keuken of grieks

Chinees eten is fuckin lekker :)

Vooral babi pangang :~

foto-12.jpg

Rene said:
als je dat denkt...
het gaat erom wat je LEKKER vind en niet wat je niet lust :)

maar groente is niet mijn favo eten op brocoly/boerenkool na ik ga liever voor de italiaanse keuken of grieks

wist je wel dat je smaak kan ontwikkelen ?
als je nou elke keer braaf je bordje leeg had gegeten en niet vaak naar alternatieven had gegrepen had je nu gezonde groente lekker gevonden <]

Damn ben ik nou de enige die aan friet echt nix aan vind 8P

Doe mij maar een lekker stuk vleesch met groenten en aardappelen, of iets italiaans, of chinees, of of of... Damn d'r is zo veel wat lekker is.. Vis hou ik ook erg van trouwens, scampi's, zeetongetje (gewoon met brood :~ ), zeewolf/duivel, kreeft hmm...

Maarja, nadeel is alleen dat ik amper kan koken en daar ook geen zin in heb, dus houd ik het doordeweeks bij: Kant-en-klare Lasagna, Pizza en alles wat ik kan láten maken :X Fatsoenlijk eten doe ik wel in het weekend bij m'n ouders :P

Edit: en waarom noemt iedereen nou Mc(...)? Echt, dat spul is toch gewoon smerig man...

gebakken aardappels met spekjes, rookworst, dop-erwten, Cajun vlees, cajun kruiden, rode pepers, maxicaanse kruiden en ui :~ dát is pas lekker.

ohja, en natuurlijk al het 'normale eten' uit de thaise keuken:W ik hou van pittig:~

Zelf gemaakte Chillii Cocarne :~
Goed veel kruiden, goed veel gehakt, goed veel tomatenpuree

Mjammie

nadeel van dit topic dat je zon honger krijgt :(

Goulash is ook lekker :~ vooral die me baas wel is maakt :D

BBQ :W alles met vlees vind ik lekker :) biefstukken helemaal, en dan hertenbiefstuk & wild zwijn nog liever.

verder indisch eten met lkkr veel sambal :P
ik ben dan ook een pindakaas :W

Status
Not open for further replies.
Back