Het "grote" wat eet jij het liefst topic!

Status
Not open for further replies.
Geef mij maar een lekker stukje Biefstuk of Varkenshaas.

Frituur vind ik maar niks.

Btw. het allerliefst eet ik Spare-Ribs bij restaurant 'De hut' in Amsterdam :W.

oe, voor spareribs is toch c-kers wel de sparerib express aan te raden. altijd lekker vers, superlekker en nog lekker veel ook!!!

Ik eet zo goed als alles, behalve de meeste groentes (zijn ook wel wat groentes die ik wel lekker vind).. Konijnenvoer is het 8P

Hou veel meer van buitenlands eten :W

ik krijg die groentes niet door men strot... Vind het gewoon niet te eten.... Net zoals die friese vlag dingen in een pakje die yogurt. Die harde stukjes daar in kan ik ook wel van kotsen....

spare ribs en patat oorlog speciaal ( met uitjes ) voor het leven :~

en die chinese troep is ook best lekker maar het moet TOTAAL niet scherp zijn anders ga ik al weer dood, ik kan echt NIET tegen scherp voedsel x|

ProjectRox said:
Net zoals die friese vlag dingen in een pakje die yogurt. Die harde stukjes daar in kan ik ook wel van kotsen....

bolino is daarintegen wel weer lekker :p
of vla met hagelslag kan ook:7

Ik krijg groente ook niet meer door mijn strot.....na dat mijn amandelen eruit zijn gehaalt lus ik het niet meer :S ...daar voor , at ik alles.

Dat is bij mij dus ook zo.. Tot mn 12e ongeveer at ik serieus alles wat maar enigzins eetbaar was :D

Daarna begon ik ineens heel veel dingen niet meer lekker te vinden, waaronder dus bijna alle groentes..

LOV3LY said:
oe, voor spareribs is toch c-kers wel de sparerib express aan te raden. altijd lekker vers, superlekker en nog lekker veel ook!!!

Dat bedrijf is v/d ouders van een maat van me.
Echt te lekker voedsel idd :~

Status
Not open for further replies.
Back