Wat doe je daar precies?
Ik zit inmiddels bijna 2 jaar bij een aluminium gieterij in Helmond, voornamelijk bezig met productie automatisering. Veel met robots ed bezig, bevalt echt super.
Vriend van mij heeft paar maanden in Curaçao gezeten. Dat was als ik hem moet geloven alleen maar drank, drugs en drank. Of het goed staat op je cv ligt denk ik dus ook veel aan de plaats/het land.Ik heb stage gelopen in KaapstadKan je een buitenland stage sowieso aanraden, staat goed op je cv en je doet niet alleen qua studie, maar ook op persoonlijk vlak ervaring op (dat is mijn ervaring iig..)
En ik vond het echt fijn om ff een half jaar weg te zijn uit NL, gewoon even totaal iets anders doen
Ik heb stage gelopen in KaapstadKan je een buitenland stage sowieso aanraden, staat goed op je cv en je doet niet alleen qua studie, maar ook op persoonlijk vlak ervaring op (dat is mijn ervaring iig..)
En ik vond het echt fijn om ff een half jaar weg te zijn uit NL, gewoon even totaal iets anders doen
Aangenomen als online marketeer bij een motorzaak
Ga daar 2 dagen in de week beginnen en daarnaast 3 dagen nog bij de Phonehouse. Als het allemaal loopt zoals het moet en ik meer thuis ben in het bedrijf gaan we richting fulltime en ga ik weg bij de Phonehouse.
Goede vooruitzichten!
Relax!
Maat van me werkt bij Typhone als online marketeer, valt dat niet onder Phonehouse?
Wut?
Ja dat zijn een stelletje criminelen dat dat fysio pensioenfonds.
De verplichting dat je bij dat fonds moet lopen vind ik nog het meest schandalige
Ook ervaring mee?
Ik kan beter iedere maand €300,- apart zetten voor me pensioen :X.
Iets voor jezelf beginnen, wat wil je precies gaan doen dan?Hoop volgend jaar HBO commerciele economie af te ronden, werk nu parttime naast mijn studie. Het plan is om na het behalen van m'n diploma een jaartje nog voor een baas te werken en daarna iets voor mezelf beginnen. Kan het altijd super vinden met alle bazen die ik tot nu toe gehad heb, maar zie mezelf niet bepaald jaren lang voor een baas werken...
En mocht er dit jaar nog wat op m'n pad komen, dan wordt het plan vervroegd, zit gelukkig nergens aan vast
Mijn vriendin is fysio , vandaar dat ik het weet.
Kon een meer dan een half jaar lang ca 600 storten , omdat haar vorige werkgever haar niet goed geinformeerd had over die graaierij.
ex-Collega van d'r kreeg ook ff een naheffing van 10.000 euro omdat die al jaren niet in hun pot stortte.
Het zijn net Maffia praktijken. Maar hopelijk komt er dit jaar een eind aan. Het kabinet heeft de intentie om de beroepsgerelateerde pensioenfonds verplichtingen af te schaffen
Iets voor jezelf beginnen, wat wil je precies gaan doen dan?
Vind dat altijd wel interessant, zou ook graag iets voor mezelf willen beginnen