This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote wat doe jij voor werk?

Hier van 0630-1400 of van 1400-2100. Nu ook 3 dagen van 9 tot 5.. maar doe mij die vroege diensten maar hoor, ff kut met de wekker, maar om 2 uur ben je vrij. Ideaal met mooi weer enzo!

En het is me een mooi weer

Ik zit in opleiding en heb dagen van 0830 tot 1600, op een enkele dag halen we die 1600 ook ben zelden na 1630 thuis.

Inmiddels anderhalve maand verder @ nieuwe werk, nog geen moment spijt gehad van de switch, gaat erg lekker ook. Steeds meer projecten waar ik me mee mag bemoeien ook, tof om te doen.

Dacht vanmiddag btw een bekend gezicht te zien op de zaak, maar kon het ff niet plaatsen... Later even voorgesteld, was het Prins Maurits. :+ h0mie van de baas..

Het einde van het jaar nadert weer . Kom maar op met de monsterbonussen en promoties allemaal

Vandaag te horen gekregen dat ik volgend jaar nieuwe functie krijg. 13e maand als bonus en +24% in salaris.

Nice, feli Lennox.

Doe je het beter dan ik, ik krijg 1% loonsverhoging. Maar had eigenlijk nog helemaal niks verwacht na 7 weken haha.

Ik zou niet weten wat voor interessante naam ik er aan moet hangen. En dat meen ik serieus. Binnen een klein bedrijf beperkt je rol niet puur tot inkoop/verkoop/planning/sourcing/etc.

Heb afgelopen maanden wel een lekker salaris, 13e maand, teruggave studiekosten (rbw). En straks in januari/feb mn premie

Werk voor dezelfde 'baas' als douwe btw. Alleen lopen wij in een mooi pak

Last edited:
Leuk voor je dat het kan in het leger hoor, en ik had het zelf ook met beide handen aangegrepen, maar ik snap echt niet waarom de rest van Nederland jouw rijbewijs moet betalen.

Hoe betaal jij die dan? Door de belasting die jij, maar ook ik, moet inleveren ? Militairen betalen net zo hard mee. Dit gaat gewoon van t potje studiekosten af wat iedere militair heeft..

Hoe betaal jij die dan?

Ik heb me rijbewijs gewoon zelf betaald natuurlijk, kon ik nergens declareren. Nogmaals, leuk voor je dat het kan, maar ik snap niet waarom een rijbewijs gedeclareerd kan worden onder het motto studiekosten, ten koste van het belastinggeld. Waarom heeft een militair überhaupt een potje voor studiekosten, als je je training/opleiding voor je functie hebt gehad is het goed toch? Zoiets bestaat in het normale bedrijfsleven ook niet, dus waarom wel weer bij een overheidsinstantie die op dit moment hard moet bezuinigen. 8P

Hier wel te horen gekregen dat we in februari een extra maandsalaris krijgen, toch wel leuk meegenomen.

Werk nu als media adviseur & grafisch vormgever.

Gister voortgang gesprek gehad maar ik ben wel weer aan een switch toe, werkwijze en mentaliteit van collega's staan me (helaas) niet aan. Terwijl ik het tot voorkort echt naar mijn zin had, dus toch een beetje jammer.