Ook niet voor mij... Moest vroegah @bijbaantje sporadisch om 6:00 beginnen, nou dan was mijn dag verder niet veel meer
Maar het zal wel wennen, dat ongetwijfeld...
voor 32 uur per week is het niet verkeerd, wel vervelend dat we altijd 2 x per 10 dagen vroeg op moeten
Iemand een idee wat een constructie bankwerker verdient brutto?
Ik heb al gezocht maar kan het niet vinden, alleen de minimum lonen kan ik vinden en dat de lonen met 5% zijn gestegen. Dan kan ik een kleine rekensom maken of ik wel of niet in het huis van mijn ouwe lui kan trekken en dat zij het kotje wat van mijn oma was verbouwen en daar gaan wonen.
1600 bruto minimumloon? Eerder de helft...
alles gaat ineens heel snelgistermorgen afstudeer presentatie gehad, en geslaagd.
maat van me had vanmorgen tegen zijn baas gezegd dat ik werk zocht. en het is druk bij dat bedrijf. vanmiddag om 1 uur werd ik gebeld. meteen langsgegaan aangezien ik toch vrij had vandaag.
had mn werkkleren nog aan omdat ik thuis aan het meehelpen was. hij wou wel zien wat ik kon, moest meteen aan de slag in de werkplaats. nog een aantal zaterdagen proefdraaien, en als het hun bevalt dan krijg ik wss contract aangeboden van een halfjaar of jaar
Maar maandag en dinsdag nog gesprek bij Tech Sharks, en Evoke. kijken wat hun te bieden hebben