This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote waar ga jij op vakantie in 2006 topic

Status
Not open for further replies.
Ronnie said:
Is echt een verrotte camping. Heb er 3 jaar geleden ook gezeten. Erg strenge enzo dus kijk maar goed uit!

Ik ben er 2 jaar geleden geweest. Het was toen helemaal niet streng, je kon best lawaai en ouwehoeren. Misschien is het wel veranderd...

Met z'n negenen naar Kroatië, Medulin
Vorig jaar ook geweest, alleen dan in Rovinj/Poreç. Zeker wel aardig; niet zo extreem commerciele boel als in Spanje en Italië.

3 juli tot 13 juli

Ruben said:
Ik ben er 2 jaar geleden geweest. Het was toen helemaal niet streng, je kon best lawaai en ouwehoeren. Misschien is het wel veranderd...

Nouwja ik weet niet met hoeveel jij er was, maar wij met 12 man. 1e nacht hadden we laatste waarschuwing al. We zaten ook helemaal vooraan dus konden de muziek niet zachter zetten als die vent kwam.

Stijn P said:
nee nog nooit eerder geweest hoe doen jullie dat met bier (koud houden zeg maar, allemaal koelboxen meezeulen?).
kzie je daar dan wel he

@RR JA idd volgens mij gaat zon btje de helft van 6v,5h enzo erheen

Vorig jaar was het klote weer....dus hadden we sowieso al koud bier
Maar er had ook iemand een rijdende koelbox bij zich....
Verder is het idee van RRtje is ook prima

We (+- 6 vrienden) zijn van plan een weekendje ergens te gaan stappen in in leuke Europese stad.

Wat is nu een leuke stad waar overdag wat te zien is en waar je 's nachts lekker kunt stappen?

Voorwaarden:

-Reistijd: minder dan 3 uur met vliegtuig of trein vanaf Utrecht CS of Schiphol
-Budget voor de het vervoer: +- 100 p.p.
-Geen: Parijs of Barcelona, zijn we al teveel geweest.

4 weken naar salou, althans , net buiten salou (vlakbij cambrils) op een camping. Zon, zee , strand, chica's , wakeboarden, you name it...

7 dagen rensse van 4 aug tot 11 aug,camping duin en strand,mss mensen van het forum daar dan ook?

3 weken praag,polen en oostenrijk

3 dagen london met men ouders

Elwood. said:
OMG iedereen Renesse, ik ga eerst naar Amerika en daarna gelijk door naar Renesse, ook Duin en Strand

Wij gaan ook naar Renesse. Meesten hadden weinig geld en dit was beste oplossing. vanaf 11 aug in een huisje. Waar weet ik niet, ik heb alleen maar ja gezegd

Ronnie said:
Nouwja ik weet niet met hoeveel jij er was, maar wij met 12 man. 1e nacht hadden we laatste waarschuwing al. We zaten ook helemaal vooraan dus konden de muziek niet zachter zetten als die vent kwam.

Wij waren met 9 man.

Lennox said:
Wij gaan ook naar Renesse. Meesten hadden weinig geld en dit was beste oplossing. vanaf 11 aug in een huisje. Waar weet ik niet, ik heb alleen maar ja gezegd

Hier hetzelfde met het geld:X

Wij zitten in een tent, vanaf de 19e meen ik

SilenceX said:
Met ouders naar ons huis in zuid frankrijk 8 weken, eigen zwembad (gelukkig) + scooter mee

Klinkt relax, welke stad/dorp gaje heen?

Ik ga een weekendje naar Blankenberge in Juli, en in augustus met een zooitje richting het zuiden, dat kan varieren van Italie tot Kroatie... Plankgas met de Audi 8)

whaa blankenberge, nooit meer

partie in circosiaa, lekker een kratje, of zweten in de ibiza

bleh

22 juli volgens mij, naar Rhodos, 3 stelletjes en ik als single, hotel Athineon in Rhodos-stad. 15 dagen

Status
Not open for further replies.