This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote waar ga jij op vakantie in 2006 topic

Status
Not open for further replies.
moet vanaf morgen men vriending 3 weken missen.. gaat lekker naar frankrijk..

Ik ga dit jaar denk ik niet weg

Heb wel zin in Renesse:W

Mooi aan de:

Wilde het plaatje eigenlijk in het nutteloze foto topic plaatsen, maar dat is verdwenen:L

typhoonetje said:
ik ga naar calella hotel goya.

Calella is echt een aanrader!

Erg leuk, geen super massa-toerisme zoals in Lloret etc.
Maar toch elke avond tof uitgaan, en diverse SOA's oplopen 8)

Hoppa goed nieuws voor mij :W

Zou volgende week eigenlijk 2 weken naar Mexico op vakantie gaan, nu kan dit ff niet doorgaan ivm me ziekte.. Dit wordt nu uitgesteld naar einde dit jaar :W

Wat ik wel ga doen; 2 weekjes naar Spanje/Mallorca met t vliegtuig.. :W (dokter zei dat ik wel in europa mocht blijven, mits veel rust geen alcohol ect.).. nah mijn vakantie is weer bijna goed :W:#

pilsje said:
ik blij lekker in oostkapelle deze zomer hoef je niet zo moelijk te doen

lol, oostkapelle is wel je-van-het haha

Tropicana Beach is erg fraai in Bodrum trouwens, ben er langs gelopen. Zat er vlakbij.

Zijn er mensen met ervaring die kreta beetje kennen.

Ik heb een paar mooie aanbiedingen gezien maar die plaatsen zeggen mij echt niks.

-HERSONISSOS
-GOUVES
-KOUTOULOUFARI
-ANISSARAS
-PISKOPIANO

Zijn dit plaatsen waar je goed kan feesten en dergelijke. Of ligt dit in de buurt van uitgaansplekken en hoe zit het met reizen tussen die plekken?

Sjoerd said:
Chersonissos moet je wezen ja.

Chersonissos was tof, Malia ging ook wel geloof ik. Rest zullen meer van die familie plekken zijn. (Hersonissos dus op zn grieks , maar lijkt me duidelijk)

Lennox said:
Chersonissos was tof, Malia ging ook wel geloof ik. Rest zullen meer van die familie plekken zijn. (Hersonissos dus op zn grieks , maar lijkt me duidelijk)

Oke hersonissos is dus eigenlijk chersonissos. Dat zou mooi zijn wat de meeste hotel's appartementen zijn dus daar die ik had gezien

Ik wil niet op vakantie ...
Kzit straks 3 weken in italie te vervele en me scooter staat hier maar op zun nieuwe cilinder en krukasje te wachten.
des tog zielig?(A)
mja kzie wel.. misschien word het nog leuk daar je weet maar nooit.

Ik heb dus gehoord dat er in Chersonissos 3 discotheken dicht zijn ofzo? mensen die er meer over weten? naja wat boeit t ook eigenliijk er zijn nog genoeg uitgaans mogelijkheden, morgen vertrek ik om half 5 smiddags, kom om 11 uur ongeveer aan dus gelijk stappen daaro

aaeerrooxx said:
Ik wil niet op vakantie ...
Kzit straks 3 weken in italie te vervele en me scooter staat hier maar op zun nieuwe cilinder en krukasje te wachten.
des tog zielig?(A)
mja kzie wel.. misschien word het nog leuk daar je weet maar nooit.

oke dan ga ik wel voor joui op vakantie...kun jij hierblijven oke?

Status
Not open for further replies.