Het grote vuurwerktopic 2008-2009

8P

48inch&me.jpg
 
Volgens mij ga je er geen fuck van zien
Als het weer mistig is ben ik snel aan de zuip thuis

Jep, windstil en het trekt vanavond in de meeste delen van het land helemaal potdicht. Zijn al waarschuwingen voor het verkeer. Hier is het ook helemaal aan het dicht trekken.
 
Wie weet of er uberhaupt nog vuurwerk te krijgen is? Ik wil vandaag nog ff wat grut halen om met wat vrienden vanavond af te schieten. Is er nog wat te halen als je niks besteld hebt?
 
Dat wordt opgeslagen in de bunker tot volgend jaar waar het als ,, oude '' collectie weer verkocht of gratis weggegeven wordt bij grotere aankopen bijvoorbeeld. :) Siervuurwerk dan, knalvuurwerk wordt gewoon weer vooraan de stapel gemieterd en voor dezelfde ( of hogere ) prijs verkocht.
 
wie van het forum belde mij nou net op 8P
werd gevraagd of ik handel heb 8P, heb nooit handel gedaan en zou ik ook nooit doen!
zeker niet over de telefoon als ik gebeld wordt door onbekende mensen!

mist is iig wel
vanmorgen wakker geworden sindsdoen al wat geknalt
cobra's, 3" salutes enz :D

was in de straat met astronauten bezig. komt er een gast met chick aan gelopen denkt stoer tedoen, gooit zo'n een vlindertje neer...
boem!
ik: Ohh willen we dat!! pakt cobra en gooit neer...
komt die naar me toe so wat was dat!!! :P
hoezo baas over baas 8P
 
Ja zoiets had ik hier ook..

gooi ook zo'n cobra op het ijs neer.. komt er zo'n ouwe lul naar me toe rennen.. jaa was dat zo'n exsploeid of hoe die het ook zei :P

Nee hijs iets anders en heeft een vlammentje :W

Wel dik gat in het ijs :P
 
Hier ( zeeuws-vlaanderen) totaal geen mist, echt super chill :) onze overburen; een chinees restaurant heeft weer genoeg vuurwerk gekocht :W

er is hier trouwens genoeg jeugd bezig met rotjes etc. héél irritant :|

edit: zelf geen vuurwerk gekocht dit jaar, beter sparen voor een leuke auto :W
 
Last edited:
Back
Top