Het grote vuurwerktopic 2008-2009

Rol kostte me verleden jaar 50, maar was ditjaar ook al hoger.

Zo vandaag op't werk grote oude watertank de kop van een melkbus opgelast8)

Gaat heerlijk dreunen, morgen eensch testen:0

Wij hebben hier ook een expansievat met een kop van een melkbus zal snel is even wat fotos maken
 
11 bussen :+ das niks joh :p

mja ik heb dit jaar niks, maar er gaat genoeg de lucht in en ik zal ook de nodige carbid bus aansteken denks :p

dit jaar gewoon weer lam zuipen denks :winner:

vorig jaar wel leuk btw, waren lui aan het knallen met een carbid bus.. kwamen wij aan met een vitamine C potje met 10 gram aceton peroxide :+ knalde die bussen er dus uit he :W:W:D
 
Kging dernet rond kwart voor 8 ff naar zo'n vuurwerkwinkel.. die ging 8 uur dicht..

was geen hond meer :P en kwam net nieuwe lading binnen 8)

Maar maar paar kleine dingentjes gehaalt. leukste spul heb ik al tijdje ligge :P
 
Net ook even langs vuurwerkwinkel gereden, fucking lange rijen, buiten zelfs 8P ..

Heb zelf nog niks..

Kan wel aan een 100k komen, mja 90 euro. Weet niet of dat een normale prijs is ?

is een normale misschien iets te duur mja voor dit tijdstip..
ik moet het helaas doen zonder vuurwerk dit jaar..na het bezoekje van de politie en 3 dagen verblijf, heb al wat legaal spul vandaag gehaald voor overdag. en savonds maar aan de alcohol denk
 
zojuist rondje regio gedaan, 4" en 3" schieten in hvh,
cobra's in het bos hier achter :D
oja en vanmiddag ook nog wat 2" geschoten.

btw moeten rennen voor vaderland schoten 4" af. ging de lucht in maar niet hoog ( denk 50 procent van normale hoogte ) ik rennen kijk boven me zie ik hem tollen in de lucht knalde boven me kop 8P

en we hadden nog wel bewust verlengt en in de duinen gedaan. lekker veilig 8P
 
hier int dorp is een kindje van 6 anderhalve vinger kwijtgeraakt, jochies hadden zelf zo'n pijpbommetje gemaakt van sterretjes...
beetje jammer, maarja je bent een rund...
 
Zojuist de eerste zink901 onder het ijs geschoten :P

Geweldig hoe dat ijs omhoog komt :P ijs was zeker 7 cm dik..

Word flink geknalt hier in ieder geval
 
Back
Top