Het grote vuurwerktopic 2008-2009

Zo heb het ook weer overleefd:D
Beste wensen nog iedereen!:W

Flink lopen knallen met cobra's en zink's:p Goed naar me zin gehad:D

Het mooiste vond ik nog overdag met knok out's naar elkaar schieten:W
Dat was pas een veldslag:p


Op het einde hadden we een vuurtje gestookt in alle rest verpakkingen(lege potten en rood papier etc) gooit er iemand ff z'n laatste zink in:X
ik heb nog nooit zo hard gerend, haha:D

Vervolgens keihard aan de zuip gegaan en om 8 uur was k thuis:W

Ik heb btw nooit geen last van politie gehad:)
 
Ik vond het wat minder dat een klootviool een vlinder naast me neer gooit. Ik voel dus in me haar omdat ik de beton stukjes wel voelde heb ik allemaal bloed in me hand.
 
Gisteren echt de grootste BOEM uit mijn leven gehoord, 3'' EPM salute uit een 4'' buis geschoten omdat hij niet goed in de 3'' buis wilde. Natuurlijk wist ik dat hij niet echt veel hoogte zou krijgen, dus midden op een veld in een parkje gedaan waar niemand in de buurt stond. Nja...ding kwam dus 1 meter hoog en knalde op de grond....maar wat een dreun was dat zeg!!! 8) Ding heeft het voor elkaar gekregen om zelfs een kleine krater in de steenharde bevroren grond te krijgen! :D

Heb alweer zin in volgend jaar!
 
Mooiste vuurwerk gezien van het land, nieuwjaarsnacht @ Rotterdam Erasmusbrug. Was super, vuurwerkshow was echt bizar en lang! :W
 
Hier was het ook flink feest. Begin December al naar Belgie gereden en wat leuk spul gehaald. Was erg mooi:) Flowerbeds ed :) Bij ons in de wijk leek het wel of iedereen illegaal had. Kreeg nog een vuurpijl tegen mn scheenbeen aan, ketste af en kwam onder een auto tot ontploffing, nu blauwe plek en broek naar de *(%&^:|. Schrok me dood.

Toen later op avond naar vriend gelopen daar hadden ze allemaal buizen voor shells ed staan. Heb even staan genieten :W.
 
was een hangverbod hier in de buurt op een plein..

doordat de avond ervoor een stroomkast was opgeblazen :X

verders wel leuk slagveld gehad met thunder kings 8P
 
was in de straat met astronauten bezig. komt er een gast met chick aan gelopen denkt stoer tedoen, gooit zo'n een vlindertje neer...
boem!
ik: Ohh willen we dat!! pakt cobra en gooit neer...
komt die naar me toe so wat was dat!!! :p
hoezo baas over baas 8P
Zo ging het hier ook. Ik had voor het eerst van die cobra dingen en moet zeggen dat die grote vlinders echt in niets veranderen als je het hiermee vergelijkt.
Wij stonden wat troep af te steken rond een uur of 22:00 komen er vanuit het appartementencomplex wat nitraten/vlinders naar beneden.
Na 1 cobra stond er 10 man op de balkonnen en hoorde je: WTF IS DAT???????
Ik heb nog nooit zo genoten van een stukje vuurwerk!
 
Sommige zijn echt gek man. Hier hadden ze een vet dikke fik gebouwd. Mensen kwamen allemaal met kasten enzo aanlopen. Ech sick, t werd echt kkwarm toen.
Maar er waren echt lui die nitraten, vlinders en flessen wasbenzine op het vuur gingen gooien. En potten in het vuur. Echt link vind ik dat. Ze gooien ook allemaal nitraten in de menigte mensen.

Ik vind dat echt niet kunnen. Straks klapt zoiets bij je hoofd en ben je strax aan 1 oog blind. Vuurwerk is leuk, maar ik heb echt een hekel aan dat soort lui. Dan mag het van mij snel over zijn :)
 
Ze willen nu ook een compleet vuurwerk verbod voor consumenten gaan doen.. en dat alleen de steden vuurwerk laten afsteken door professionals .

Dat gaat dus way to far.. dan krijg je dus nog meer geouwehoer met illegaal vuurwerk en gaan er nog meer belasting centen naar die mongolen die nog meer dingen opblazen omdat er geen legaal vuurwerk te koop is, meer rellen, meer autobranden etc etc.. ze zoeken dan wel wat anders om de avond te vermaken.

Ze zoeken het ook steeds verder op..
 
Het is idd echt te gek voor woorden wat ze allemaal proberen, rookverbod, vuurwerkverbod over 10 jaar hebben we waarschijnlijk nog een alcohol verbod ook als het zo doorgaat!

Maar wat je zegt idd...Nederland wordt zeker overspoeld door illegaal vuurwerk als dat gaat gebeuren. Hoop echt niet dat het zo ver gaat komen...en dan beweren ze nog dat NL een vrij land is ook!
 
Idd het is een traditie al weet ik veel hoeveel jaar.. dan kan die linkse kut partij niet ff zeggen... jaa omdat er zoveel gesloopt word met oud en nieuw geven we maar een vuurwerkverbod..

dan gaat er alleen maar meer gesloopt worden hoor.. het word dan van kwaad tot nog erger :p
ze kunnen dat niet meer van ons afnemen dan het nieuwjaar met vuurwerk gevierd mag worden :W
 
Gisteren door mn vlinders alle alarmen van de winkels aflaten gaan, prima knallen :W

Bij een vriendin liggen nu alle lampenkapjes van de plafondverlichting van de portiek op de grond.. :') Dat terwijl we niets daaronder hebben afgestoken
 
Back
Top