Het grote vuurwerktopic 2008-2009

Volgensmij een RG600 of niet? wel raar dat er dan een 4 kops bij zit. Zit over het algemeen niet bij een 6mm.

Zeker niet verstandig om dit op internet te gooien!
 
ik zelf graaf alleen vanaf 6 inch in,3 en 4 inch buizen tape ik per 5 aanelkaar en is dan stabiel genoeg om gewoon los neer te zetten. als je meerdere shels tegelijk wilt schieten kan je het beste een rekje maken.
 
haha idd.. paar gasten hier uit de buurt waren in hun hout inelkaar getimmert gammel rekje aan t schieten.. :X

Afgelopen jaar mooi massief ijzere rek laten maken door een maat van me.. ideaal!
 
Is het trouwens bij een glasvezel buis ook noodzakelijk dat je deze 10 minuten laat afkoelen tussen de shells door? Aangezien een glasvezel mortier niet zoveel warmte vasthoud als een metalen mortier...of valt dit vies tegen? Zou het jammer vinden als ik tussen elke shell 10 minuten moet wachten strax en om nou voor elke shell een aparte mortier aan te schaffen vind ik een beetje overdreven.

Er zijn veel fora waar het sterk wordt aangeraden maar krijg soms het idee dat het wel heel erg moraalridders-theoretische-bla-bla-bla is, of is het praktisch gezien ook echt nodig?
 
Back
Top